آذربایجان غربی

مکتب سردار سلیمانی ادامه دارد

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، هادی طحان نظیف در آیین تجمع روز ۱۳ آبان در ارومیه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و امنیت امروز مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی است که جان خود را نثار کردند.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن روز ۱۳ آبان، تصریح کرد: وقایع روز ۱۳ آبان بود که انقلاب اسلامی را پایه‌‌ریزی کرد و سبب دوام انقلاب شد‌.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه استکبار همواره در تلاش برای کمرنگ نشان دادن اتحاد مردم ایران است، افزود: استکبار در طول تاریخ وجود داشته ولی آگاهی و هوشیاری مردم توطئه استکبار را خنثی می‌کند.

نظیف خاطرنشان کرد: استکبار از حضرت آدم تا خاتم و حتی زمان ائمه اطهار بوده و تاکنون نیز ادامه داشت ولی مستکبران سرنوشتی جز شکست ندارند.

وی با بیان اینکه حق و حقیقت همیشه در برابر مستکبر پیروز است، گفت: استکبار در جبهه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ورود می‌‌‌یابد ولی تا کنون شاهد شکست استکبار بودیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مردم و مسوولان نقشه‌های استکبار را شناسایی و خنثی می‌کنند و این امر موجب دشمنی بیشتر آنها با ایران می‌شود.

نظیف افزود: ترور سردار سلیمانی نیز نشان از استیصال و درماندگی دشمنان نظام بود ولی باید استکبار بداند که مکتب سردار سلیمانی همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: باید دنیا بداند ما هیچگاه از حقوق ملت ایران کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا