کرمانشاه

میانگین فوتی‌های روزانه کرونایی در کرمانشاه به هفت نفر رسید

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم‌اکنون ۷۷۳ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته کاهش جزئی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به جانباختن چهار نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۷۱۳ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۲۷ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۱۱۸ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

محمدی میانگین فوت در استان طی هفته گذشته را هفت نفر اعلام کرد و افزود: از حداقل سه تا حداکثر ۱۰ مورد فوت در مدت مذکور در استان ثبت شد.

وی اشاره‌ای به تعداد موارد فوت در شهرستان‌های استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی کرونا داشت و گفت: اسلام‌آباد غرب ۲۷۱ مورد، پاوه ۸۷ مورد، ثلاث باباجانی ۱۴ مورد، جوانرود ۶۴ مورد، دالاهو ۵۷ مورد، روانسر ۶۷ مورد، سرپل ۱۱۵ مورد، سنقرو کلیایی ۱۳۳مورد، صحنه ۹۱ مورد، قصرشیرین ۹۰ مورد، کرمانشاه یک‌هزار و ۴۱۳ مورد، کنگاور ۱۰۵ مورد، گیلانغرب ۹۸ مورد و هرسین ۱۵۸ مورد مرگ و میر با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا را در استان داشته‌اند.

وی در ادامه اشاره‌ای به رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان کرمانشاه از اول آبان‌ماه داشت و افزود:شهرستان‌های پاوه، جوانرود، سرپل‌ذهاب و روانسر قرمز وشهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، هرسین، سنقروکلیایی، صحنه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب نارنجی و شهرستان‌های  ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین در وضعیت زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا