Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
میثم مطیعی در 13 آبان امسال چه گفت؟ - خبرگزاری برگزیده های ایران
فرهنگ و هنر

میثم مطیعی در ۱۳ آبان امسال چه گفت؟

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت برگزیده های ایران، میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) در روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در توئیتی به نقشه دشمن در خصوص جمعیت جمهوری اسلامی ایران پرداخت. او در این خصوص نوشت:

دشمن هست یا نیست؟ هست
منتظر فرصت هست یا نیست؟ هست
جمعیت، یکی از مؤلفه‌های قدرت هست یا نیست؟ هست
در جمعیت سالمند، قدرت دفاع هست یا نیست؟ نیست
جمعیت سالمند برای دشمن، فرصت مناسبی هست یا نیست؟ هست
سالمند شدن ایران نزدیک هست یا نیست؟ هست
اگر سالمند شدیم فرصت جبران هست یا نیست؟ نیست

 

حالا فهمیدی چرا برژینسکی مغز متفکر سیاست خارجه آمریکا می‌گوید: از فکر کردن به حمله پیش‌دستانه علیه تأسیسات هسته‌ای ایران دوری کنید و گفتگوها با تهران را حفظ کنید. بالاتر از همه بازی طولانی مدتی را انجام دهید؛ چون زمان، آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران، به نفع نظام کنونی نیست.

وقتی دشمن دندان تیز کرده برای همه ما (تأکید می‌کنم همه ما)، تو بگو آیا فرصتی برای بهانه‌ آوردن و تقصیر را گردن این و آن انداختن و از زیر بار مسئولیت، شانه خالی کردن هست یا نیست؟ نیست.

شاید هنوز دشمنیِ دشمن را باور نکرده‌ایم و شاید هم بروز دشمنی او را در اندازه یک سیلی و شاید توسری فرض کرده‌ایم. تردید نباید کرد که اگر فکری برای فرزندآوری و جوانی جمعیت نکنیم، دشمن بر این جامعه مسلط خواهد شد. حرف من در ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار این بود.

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا