اجتماعی

میراحمدی: تا ۱۲ امشب همه زائران را از مرز مهران منتقل می‌کنیم/ گسیل ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به مرز ‌

میراحمدی: تا ۱۲ امشب همه زائران را از مرز مهران منتقل می‌کنیم/ گسیل ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به مرز ‌

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از مرز مهران، مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت ورود زائران به مرز مهران و مشکل صف های طولانی در پایانه برکت اظهار داشت: امروز اوج بازگشت زائران را شاهدیم و همانطور که قبلا  هم گفته بودیم زائران بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند، اما با این حال نگرانی برای انتقال زائران نداریم.

گزارش هوایی خبرنگار برگزیده های ایران از مرز مهران/ کمبود اتوبوس و تراکم سنگین زائران در پایانه برکت/ اکثر موکب‌ها ‌جمع شده‌اند + فیلم

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز مدت ماندگاری زائران کمی افزایش یافته است، افزود: ‌تعداد ۱۰۰۰ ‌دستگاه اتوبوس تا ۱۲ امشب به مرز مهران می‌رسند و همه زئران را تا ۱۲ امشب ‌از مرز مهران منتقل می‌کنیم.

رئیس ستاد مرکی اربعین با بیان اینکه در سال‌های گذشته تا بیش از ۱۵ ساعت مدت زمان ماندگاری زوار برای فراهم شدن شرایط بازگشت به شهرها بود اما امسال تا قبل از روز اربعین، مدت ماندگاری در مرز مهران کمتر از نیم ساعت بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدت زمان انتظار زوار در مرز مهران بین ۲ تا ۵ ساعت است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه با دستور مخبر به استانداران تمام اتوبوس‌های استان‌ها به مرز گسیل شده تا بتوانیم موج برگشت را به استان‌های مقصد مدیریت کنیم، تصریح کرد: ‌ستاد کل نیروهای مسلح یک فروند هواپیمای ایلوشین برای انتقال زائران اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: زائران برگشت خود از عراق را تسریع کنند و امیدواریم تا فردا ظهر همه زائران به ایران بیایند ‌و فردا بعد ا‌زظهر پایان عملیات اربعین را اعلام کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا