هرمزگان

میران الف، قهرمان مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های قشم شد

 به گزارش برگزیده های ایران از قشم،  مسابقات پرس سینه قدرتی زمان آقایان باشگاه‌های جزیره با حمایت بیمه سینا و مجموعه ورزشی پینت بال لیزری ارنیکا به میزبانی باشگاه اتحاد میران برگزار شد و تیم‌های میران الف، میران، ستارگان، رهپویان، آرتین، وی آی پی، کلاسیک درگهان و گلد جیم رمکان با بیش از ۶۰ ورزشکار قدرتی با هم به رقابت پرداختند.

 مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص این مسابقات گفت: این دور از مسابقات با حضور تماشاچیان، مسئولان و ورزشکاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

جلیل حق گویان بیان کرد: به تیم‌های اول تا سوم و برگزیدگان تیمی جوایز نقدی اهدا شد و از زحمات کادر اجرایی تقدیر بعمل آمد.

وی اظهار داشت: در وزن ۸۶ کیلوگرم مسلم محمودی از رهپویان اول، ابوذر مهدی پور از ستارگان دوم و رضا امامی از باشگاه میران الف بر سکوی سکوی سوم ایستادند.

حق گویان ادامه داد: در وزن ۷۴ کیلوگرم جلیل محمدی از باشگاه میران الف قهرمان، کیاوش مهرخواه از ایران ب نایب قهرمان و محسن تنابنده از باشگاه آرتین بر سکوی سوم ایستاد.

وی ادامه داد: همچنین در دسته ۸۳ کیلوگرم سلیمان رزاقی از باشگاه میران الف طلا گرفت، احمد پهلوان از باشگاه آرتین مدال نقره بر گردن آویخت و احمد جمالی خاص از باشگاه کلاسیک درگهانو رتبه سوم را نصیب خود کرد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دسته های ۹۳ کیلوگرم نیز مرتضی فدایی از باشگاه کلاسیک درگهان در رده نخست ایستاد و فریاد کرمی از باشگاه میران الف در رتبه دوم قرار گرفت و حامد آرام از باشگاه گلچین رمکان در رتبه سوم ایستاد.

وی در پایان گفت: در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نیز عیسی صالحی از باشگاه میران الف قهرمان و علی رفتاری از باشگاه میران ب نایب قهرمان و اصغر نوریان از باشگاه میران الف در رتبه سوم ایستاد.

همچنین در دسته آخر و منفی ۱۲۰ کیلوگرم عمران جادید از باشگاه آرتین مقام اول و نجم‌الدین ملایی از باشگاه میران در رتبه دوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است در این رقابت‌ها باشگاه میران الف به عنوان تیم برتر باشگاه آرتین به عنوان تیم دوم باشگاه کلاسیک درگهان به عنوان تیم سوم شناخته شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا