Categories: هرمزگان

میران الف، قهرمان مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های قشم شد

 به گزارش برگزیده های ایران از قشم،  مسابقات پرس سینه قدرتی زمان آقایان باشگاه‌های جزیره با حمایت بیمه سینا و مجموعه ورزشی پینت بال لیزری ارنیکا به میزبانی باشگاه اتحاد میران برگزار شد و تیم‌های میران الف، میران، ستارگان، رهپویان، آرتین، وی آی پی، کلاسیک درگهان و گلد جیم رمکان با بیش از ۶۰ ورزشکار قدرتی با هم به رقابت پرداختند.

 مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص این مسابقات گفت: این دور از مسابقات با حضور تماشاچیان، مسئولان و ورزشکاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

جلیل حق گویان بیان کرد: به تیم‌های اول تا سوم و برگزیدگان تیمی جوایز نقدی اهدا شد و از زحمات کادر اجرایی تقدیر بعمل آمد.

وی اظهار داشت: در وزن ۸۶ کیلوگرم مسلم محمودی از رهپویان اول، ابوذر مهدی پور از ستارگان دوم و رضا امامی از باشگاه میران الف بر سکوی سکوی سوم ایستادند.

حق گویان ادامه داد: در وزن ۷۴ کیلوگرم جلیل محمدی از باشگاه میران الف قهرمان، کیاوش مهرخواه از ایران ب نایب قهرمان و محسن تنابنده از باشگاه آرتین بر سکوی سوم ایستاد.

وی ادامه داد: همچنین در دسته ۸۳ کیلوگرم سلیمان رزاقی از باشگاه میران الف طلا گرفت، احمد پهلوان از باشگاه آرتین مدال نقره بر گردن آویخت و احمد جمالی خاص از باشگاه کلاسیک درگهانو رتبه سوم را نصیب خود کرد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دسته های ۹۳ کیلوگرم نیز مرتضی فدایی از باشگاه کلاسیک درگهان در رده نخست ایستاد و فریاد کرمی از باشگاه میران الف در رتبه دوم قرار گرفت و حامد آرام از باشگاه گلچین رمکان در رتبه سوم ایستاد.

وی در پایان گفت: در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نیز عیسی صالحی از باشگاه میران الف قهرمان و علی رفتاری از باشگاه میران ب نایب قهرمان و اصغر نوریان از باشگاه میران الف در رتبه سوم ایستاد.

همچنین در دسته آخر و منفی ۱۲۰ کیلوگرم عمران جادید از باشگاه آرتین مقام اول و نجم‌الدین ملایی از باشگاه میران در رتبه دوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است در این رقابت‌ها باشگاه میران الف به عنوان تیم برتر باشگاه آرتین به عنوان تیم دوم باشگاه کلاسیک درگهان به عنوان تیم سوم شناخته شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم | اتوبوس سواری عجیب در تهران؛ ۶۰ سال قبل/ عکس

رکاب سواری در تهران سال ۱۳۴۳ به یک پدیده تبدیل شده بود.

4 ساعت ago

اقدام جدید پلیس درباره ثبت جرائم رانندگی

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات…

4 ساعت ago

آماده‌باش برای جاری شدن سیل در این ۷ استان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع…

4 ساعت ago

افزایش تلفات سیل در خراسان رضوی/ آمار جدید

پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد.

4 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه

کیفیت هوای پایتخت در آخرین جمعه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همچنان در وضعیت قابل قبول یا…

4 ساعت ago

این جاده به علت بارش شدید باران و تگرگ بسته شد

جانشین رئیس پلیس راه نیشابور گفت: مسیر نیشابور_ کاشمر بر اثر بارش شدید باران و…

4 ساعت ago