اخبار ورزشی

میرزازاده: امیدوارم در المپیک هم طلایی شوم

میرزازاده: امیدوارم در المپیک هم طلایی شوم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، امین میرزازاده پس از کسب مدال طلای سنگین وزن مسابقات کشتی قهرمانی جهان اظهار داشت: از دو هفته بعد از مسابقات جهانی سال گذشته تمریناتم را آغاز کردم. خوشحالم که مزد زحمات خود را گرفتم و موفق شدم مدال طلای این مسابقات را کسب کنم.

یک سهمیه المپیک و تکرار اتفاق اسلو در بلگراد/ طلای سنگین وزن آزاد و فرنگی جهان در قبضه دلاوران ایرانی

 

وی افزود: از همه مردم تشکر می‌کنم. ایرانی‌های عزیز برای من خیلی دعا کردند و انرژی مثبت از شهرستان، کشور و دوستانم دریافت کردم. از همه کسانی که برای من دعا کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با این مدال طلا یک لحظه لبخند را بر روی لب‌هایشان بیاورم.

میرزازاده در مورد انتقامش از کشتی‌گیر عنوان‌دار ترکیه‌ای گفت: کشتی ورزش سختی است و رضا کایالپ کشتی‌گیر بزرگی است. این کشتی‌گیر فقط ۳ مدال المپیک دارد. خداراشکر به کمک خدا و مدد اهل بیت توانستم مدال طلا را کسب کنم. ۱۰۰ درصد تمام تلاش خود را می‌کنم که روز به روز پیشرفت کنم و بهتر شوم. امیدوارم در المپیک پیش‌رو مدال طلا را کسب کنم.

قهرمان سنگین وزن کشتی جهان تاکید کرد: وقتی توانستم از سد کایالپ عبور کنم باید برای مسابقات بعدی قانع نشوم و تلاشم را بیشتر کنم تا پر قدرت در  مسابقات بعدی ظاهر شوم.

وی تصریح کرد: خانواده‌ام خیلی برای من زحمت کشیدند و همیشه مدیون آنها هستم. یک سال در خانه به من می‌گفتند که باید به فینال بروی و رضا کایالپ را شکست بدهی. خوشحالم که باعث خوشحالی خانواده‌ام شدم.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا