Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
میزان بارش باران در شهرهای چهارمحال و بختیاری طی 24 ساعت گذشته/ ثبت بیشترین بارندگی در شهرستان بن - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

میزان بارش باران در شهرهای چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته/ ثبت بیشترین بارندگی در شهرستان بن

مهران چراغ‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص میزان بارندگی در شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز گفت: ایستگاه بن، ایلبگی و سامان به ترتیب با ثبت اعداد ۳۶.۲، ۳۳.۱ و ۳۱.۲ میلی‌متر بیشترین میزان بارش در استان را گزارش داده‌‌اند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از آن فارسان و بروجن با ۱۷.۱ و ۱۷ میلی‌متر، پربارش‌ترین ایستگاه‌های استان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شب گذشته ۱۰.۸ میلی‌متر باران در شهرکرد باریده است، افزود: خانمیرزا و آلونی با عدد ۱.۶ میلی‌متر، کمترین میزان بارندگی در ساعات گذشته را ثبت کرده است.

چراغ‌پور در پایان اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی در ساعات گذشته موجب بارش ۱۳.۸ میلی‌متر باران در شهرستان کوهرنگ شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۲۳/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا