فرهنگ و هنر

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی

به گزارش خبرگزاری برگزیده از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش ویژه بانوان، چند نشست فرهنگی تخصصی و تعدادی از نمایش های شرکت کننده در بخش رادیو تئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، طی روزهای سوم تا هفتم مهر ماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و مجموعه تئاتر شهر تهران پیش روی مخاطبان قرار می گیرند.

براساس برنامه ریزی هایی که توسط ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی با همکاری این ۲ مجموعه صورت گرفته ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ روزهای دوشنبه سوم و چهارم مهر ماه نشست فرهنگی «ترنا بازی – نقالی، زره پوشی» در فضای قهوه خانه ای در برج آزادی برگزار می شود.

ساعت ۱۶ تا ۱۸ روزهای پنجم و ششم مهر ماه نیز نمایش ویژه بانوان «خاتون» به کارگردانی اکرم خاتون قزوینی و نشست فرهنگی «ترنا بازی – نقالی» میزبان مخاطبان در مجموعه فرهنگی هنری آزادی خواهند بود. این در حالی است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب روزهای سوم تا هفتم مهر ماه نیز نمایشگاه «مشاغل و حرفه های مرتبط با نمایش های آیینی سنتی» در همین مجموعه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

در مجموعه تئاترشهر هم ساعت ۱۴ روزهای دوشنبه سوم، چهارشنبه پنجم و پنجشنبه ششم مهر ماه به ترتیب نمایش های رادیویی «دسیسه» به نویسندگی آرزو شهنواز و کارگردانی رضا داداشی از قزوین، «افسانه مارها» به نویسندگی و کارگردانی علی حسین قلی زاده از تبریز و «بی جی ام تاو» به نویسندگی ناصر کریمی و کارگردانی محمد رادمهر از اصفهان پیش روی علاقه مندان قرار می گیرد.

نمایش های رادیویی «قهوه قجری» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی ایمان سلیح از تهران، «علیمردان خان» به نویسندگی و کارگردانی شیرین سپهراد، «برفچال» به نویسندگی راضیه مومیوند و کارگردانی ماکان رضایی از تهران هم به ترتیب در ساعت ۱۶ روزهای دوشنبه سوم، سه شنبه چهارم و چهارشنبه پنجم مهر ماه میزبان مخاطبان در مجموعه تئاتر شهر خواهند بود.

۵۷۵۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا