گیلان

میز کار مدیر باید در وسط میدان باشد/جلالی سرپرست فرمانداری لنگرود شد

به گزارش برگزیده های ایران از لنگرود، پرویز محمدنژاد امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه پذیرش مسوولیت در شرایط امروز جامعه سخت است، اظهار کرد: کسی که در این شرایط مسوولیت می‌پذیرد قطعا از روی عشق و خدمت به مردم است و غیر از این کسی نمی‌تواند کاری کند. 

وی با بیان اینکه دولت امروز وارث کارهای نکرده دولت‌های گذشته است، گفت: امروز تراز منفی در محورهای مختلف زیاد است که مقابله با آن نیز سخت است که کمبود گاز نسبت به مصرف، تراز منفی برق، اوراق مقروضه، استقراض دولت‌های گذشته از بانک مرکزی از جمله مشکلاتی است که در دولت‌های گذشته به خوبی در آن حوزه‌ها کار نشده است. 

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه خدمت مخلصانه، صادقانه و سخت کوشانه توسط مسوولین نیاز امروز برای حل مشکلات است، تصریح کرد: نیازهای مردم خیلی زیاد است و باید به همه نیازهای مردم نیز رسید و یکی از موارد ضروری توسط مسوولین، گوش دادن به مشکلات مردم و تلاش برای حل آنان است و قانون باید با نگاه مدبرانه و تخصصی باید دید و نباید با قانون برای مشکل ایجاد مشکل کرد.

میز کار مدیر باید در وسط میدان باشد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز با بیان اینکه مردم هر زمان که احساس کردند که انقلاب و مکتبشان در خطر است وارد میدان شده اند، اظهار کرد: دولت سیزدهم با رای قاطع مردم روی کار امد و مردم به شعارهای انتخاباتی دولت رئیسی دل بسته اند. 

حسین مصطفی‌پور با بیان اینکه زمان برای از دست دادن نداریم، گفت: مشکلات مردم بسیار زیاد است و کسی نباید میزی را اشغال کند و نتواند جوابگوی نیازهای مردم باشد و میز کار مدیر باید در وسط میدان باشد تا مشکلات را دیده و با سنجیدن همه عوامل گره از مشکلات مردم باز کند. 

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز فاصله بین مسوولین و مردم است و مردم برخی از مسوولین را از خود ندانستند، افزود: لنگرود سرتاسر دارای استعداد فراوان از نظر منابع خدادادی و نیروی انسانی پراستعداد است که باید نیروی جوان و با استعداد شناسایی و از قدرت آنان به نفع مردم استفاده شود.

یکی از دلائل‌عدم وحدت جامعه‌، عدم وجود وحدت بین مسوولین است

امام جمعه لنگرود نیز با بیان اینکه اساس همه مشکلات که فتنه‌ها در این شرایط خودشان می‌دهند مسیله‌عدم وحدت و انسجام در جامعه است، اظهار کرد: یکی از دلائل‌عدم وحدت جامعه‌، عدم وجود وحدت بین مسوولین است که مشکلاتی وجود دارد و دامن جامعه را نیز می‌گیرد و معبری برای ایجاد فتنه و مشکل ایجاد می‌شود. 

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی با بیان اینکه فرقه‌سازی‌ها توان کشور را می‌گیرد، گفت: بلایی که فتنه ۸۸ بر سر کشور آورد بسیار زیاد است که آثارش هنوز هم باقی است و فتنه هشت ماهه هنوزم هم گریبان ملت را گرفته است و علی رغم همه هشدارهای رهبری، برخی تلاش می‌کنند تا در بین مردم شکاف و اختلاف ایجاد کنند. 

وی با بیان اینکه رهبری سردار سلیمانی را یک فرد مکتب ساز معرفی کرده، افزود: آنچه سردار سلیمانی را بزرگ و تبدیل به شاخص کرد نگاه این شهید به جامعه بود که مردم و جامعه را نباید دسته‌بندی و جناح‌بندی کرد. 

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه همه باید حول محور ولایت جمع شوند، تصریح کرد: نیاز امروز جامعه ما نیز حرکت در مسیر ولایت است و اگر غیر این عمل کنیم موجب ضرر خواهیم شد و جدال جناح‌ها نباید موجب تضعیف انقلاب و علیه مردم باشد که در این صورت بیگانه نیز سواستفاده خواهد کرد. 

نقوی با بیان اینکه شهرستان لنگرود همه زمینه‌ها و ظرفیت‌ها برای رسیدن به شرایط مطلوب را دارد، گفت: مدیریت جامع و کارشناسی شده همه مسائل، نیاز امروز استان و شهرستان لنگرود است و در همین شهرستان برخی شرکت‌ها به خاطر یک مشکل کوچک و جزیی چندین سال است که بیکار است و دستگاه‌ها سال‌ها بی‌کار مانده است. 

وی با بیان اینکه ما مخالف اعتماد به دشمن هستیم و نگاهی که امضای دشمن را تضمین بداند نگاه سطحی است نه کارشناسی، افزود: نگاه سطحی و اعتماد دشمن این بلای امروز را بر سر جامعه آورده است و باید به همه مسایل نگاه کارشناسی داشت نه اینکه نگاهی از روی نگاه حزبی و جناحی داشته باشیم. 

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه ظرفیت شهرستان لنگرود فقط کوه و دریا نیست، گفت: این شهرستان دارای ظرفیت بزرگی از نظر نیروی انسانی است که افراد بسیاری در همین استان و خارج از استان در. حال مدیریت و خدمت هستند و همچنین ظرفیت‌های انسانی که کمتر به آن توجه شد و نیاز است از آنان نیز کمک. گرفت تا بتوان خدمت بیشتری به مردم شهرستان کرد.

مسوولین لنگرود باید علاوه بر شنیدن مشکلات مردم برای رفع مشکلات نیز تلاش کند

سرپرست فرمانداری لنگرود نیز با بیان اینکه ان شالله امانت‌دار خوبی برای این مسوولیت در شهرستان لنگرود باشم، اظهار کرد: مردم گیلان در دوران فتنه ۸۸ یک روز زودتر در هشت دی وارد میدان شدند و دفاع خود از انقلاب و ولایت را اعلام کردند. 

محمدرضا جلالی با بیان اینکه ایجاد امید و تصویری روشن از آینده مطمئن یکی از اهداف است، گفت: انتخاب درست موجب ایجاد فرصت مناسب می‌کند و انتخاب مردم در انتخابات برای انتخاب رئیسی را به فال نیک می‌گیریم و باید افراد متعهد به آرمان‌های انقلاب و جوانان مستعد را در اولویت برای بهره گیری از خدمت به مردم استفاده کنیم. 

وی با بیان اینکه جامعه با فشارهای مختلف داخلی و خارجی روبرو است، افزود: مدل‌هایی که در چهار دهه گذشته توسط دولت‌ها ارائه شده نتوانسته آنان چنان که باید، موجب رفع مشکلات شود و رسانه‌های بیگانه نیز با بزرگ‌نمایی از مشکلات کوچک، ذهن مردم را نسبت به انقلاب و آرمان‌ها کمرنگ کرده است. 

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه مسوولین لنگرود باید عالم، باهوش، باسواد، آرام باشند و علاوه بر شنیدن مشکلات مردم برای رفع مشکلات نیز تلاش کند، گفت: نیاز است که مردم باور کنند که مسوولینی که در راس کار هستند بر مشکلات آگاه هستند و مردم نیز اثر حضور مسوولین در صندلی مدیریت را در زندگی خود ببینند. 

جلالی با بیان اینکه حل مشکلات و توجه مسوولین به مردم، آنان را به انقلاب دلگرم می‌کند، تصریح کرد: همه ما مدیون انقلاب هستیم و مردم از انقلاب طلبکاری ندارند و در چهل سال گذشته همواره تلاش کردیم تا مردم را نسبت به انقلاب امیدوار کنیم و امروز باید به صورت میدانی و کار جهادی و حل مشکلات مردم را بیشتر از گذشته به انقلاب و آرمان‌ها دلگرم کنیم و با تدبیر، مجاهدت، گذشت و ایثار ارزش‌های انقلاب را احیا کنیم. 

وی با بیان اینکه در خیلی از زمینه‌ها از ظرفیت‌های مردم استفاده نکردیم، گفت: برای گذر از شرایط بحرانی، از اندک سالاری به مردم سالاری نیاز داریم نگاه و اندیشه‌مان را تغییر دهیم و اگر چنین شود با خلاقیت و کار می‌توان مشکلات را حل کرد تا مردم آرامش بگیرند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم از زحمات هادی جعفرزاده فهیم تکریم و محمدرضا جلالی به عنوان سرپرست فرمانداری لنگرود منصوب شد. 
انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا