اردبیل

نارضایتی مردم خلخال از ممنوعیت تردد اتوبوس از جاده اسالم

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدجواد یحیی‌زاده شامگاه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به مقصد گردشگری بودن زیبای جاده خلخال به اسالم و تصمیم عجولانه و نامعقول در خصوص ممنوعیت تردد از این جاده را شایسته ندانست و اظهار کرد: مردم شهرستان از این تصمیم ناراضی و نگران هستند.

وی افزود: تنها راه ارتباطی شهرستان خلخال به استان گیلان از این راه بوده و مردم خواستار تردد مجدد اتوبوس‌ها از این مسیر هستند.

فرماندار خلخال بر لزوم جذب اعتبارات و تلاش دستگاه‌ها به صورت جهادی و شبانه‌روزی برای پیشبرد اهداف شهرستان خلخال و پروژه‌های بر جای مانده و نیمه تمام را خواستار شد و بیان کرد: در دسترس نبودن مدیران ادارات شهرستان قابل قبول نیست و باید در تمامی اوقات، مدیران در جهت حل مشکلات مردم به صورت جهادی تلاش کنند و مدیران بدانند که در وقت کم اداری، نمی‌توان این حجم عظیم کارهای برجای مانده را جبران کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال تصریح کرد: همه ساله اعتبارات تعمیر و تجهیز در اختیارات ادارات شهرستان بود ولی امسال به طور ناباورانه در اختیار استان قرار گرفته و حجم عظیمی از مشکلات ادارات که با این اعتبارات حل و فصل می‌شد، بر زمین مانده است.

یحیی‌زاده با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: باید با تلاش و پشتکار مدیران، اعتبارات شهرستان در حوزه‌های مختلف جذب شود.

وی بر لزوم نظم اداری، حضور در جلسات به صورت برنامه‌ریزی شده و پرهیز از اسراف و حفاظت از بیت‌المال تاکید کرد.

جاده اسالم شاهرگ گردشگری و حیاتی مردم خلخال است

حجت‌الاسلام کریم اسدی نیز در این جلسه با اشاره به این که رونق شهرستان خلخال و کسب‌وکار اهالی با سفر از این جاده به مرکز کشور و استان گیلان انجام می‌پذیرد، ممنوعیت تردد اتوبوس از این جاده را شایسته مردم خلخال ندانست و گفت: این موضوع را با جدیت از مقام عالی استان پیگیر بوده و خواستار رفع محدودیت و ممنوعیت تردد اتوبوس از این مسیر هستم.

وی افزود: چشم‌انداز گردنه الماس و این جاده جنگلی، زبانزد عام و خاص در کشور و خارج از کشور است و این گونه تصمیم‌ها ضربه‌ای بزرگ به توسعه حوزه گردشگری شهرستان و استان است.

امام جمعه خلخال بیان کرد: چرا جلوی تردد کامیون‌های حمل و شن ماسه که ویرانگر جاده‌های خلخال هستند گرفته نشده و ممنوعیتی اعمال نشده اما برای اتوبوس‌ها این قانون عملی شده است و باید سریعا دستگاه متولی پاسخگو باشد.

وی خواستار حضور مدیران به صورت جهادی برای رفع مشکلات مردم شهرستان در حوزه‌های مختلف کاری و اداری شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا