اردبیل

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح امروز در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل عمومی اظهار کرد: ۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی در شهر اردبیل روزانه ده‌ها هزار نفر از شهروندان را جابجا می‌کنند و در چند سال اخیر اقدامی در جهت نوسازی تاکسی‌های درون شهری و اتوبوس‌های خط واحد انجام نگرفته است. 

وی افزود: با توجه به نقش حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و آسیب‌های زیست محیطی، شهرداری و راهداری و حمل و نقل استان در  بهسازی و زیباسازی ایستگاه‌ها و ارائه تسهیلات و مشوق‌ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و بار، توجه جدی داشته باشند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جمع رانندگان تاکسی در سازمان حمل و نقل شهرداری از تلاش این اتحادیه در خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: رانندگان تاکسی در سرمای سخت زمستان و در سوز گرمای تابستان از خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکرده و خصوصا در سال‌های اخیر با شیوع ویروس کرونا تاکسیران‌های استان ایثار و جانفشانی کرده‌اند. 

میرجعفریان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، توجه جدی شهرداری و سازمان حمل و نقل به معیشت و رفاه رانندگان و ارائه خدمات مطلوب و در شان آنان ضروری است. 

وی هم‌چنین با اشاره به نقش رانندگان کامیون در جامعه بیان کرد: رانندگان کامیون‌ها چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان پس از جنگ همواره در دفاع از کیان اسلامی جانفشانی کرده و شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در سال ۱۳۶۲ در جریان انباشته شدن انبارهای بنادر کشور از کالاهای مورد نیاز مردم در بحبوحه جنگ تحمیلی، این رانندگان کامیون‌ها بودند که با یک اشاره حضرت امام خمینی (ره) طی حرکت حماسی اقدام به خالی کردن بنادر نمودند. 

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا