اخبار ورزشی

ناکامی احتمالی میلان در جذب طارمی از پورتو

ناکامی احتمالی میلان در جذب طارمی از پورتو

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، باشگاه میلان همچنان به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا جای خالی زلاتان ابراهیموویچ و آنته ربیچ را پر کند. گزینه فعلی این باشگاه مهدی طارمی از پورتوست، اما با توجه به برنامه‌ای که روسونری برای جذب مهاجم ایرانی دارد، ناکامی این باشگاه در رسیدن به هدفش چندان دور از ذهن نیست.

میلان که در تابستان امسال ۹ بازیکن جدید جذب کرده، امیدوار است پورتو با انتقال قرضی بهترین گلزنش به ایتالیا موافقت کند، موردی که بعید به نظر می‌رسد چرا که طرف پرتغالی با تقاضای مشتریان قبلی طارمی از جمله اینتر برای جذب قرضی این بازیکن هم مخالفت کرده بود. راه دوم میلانی‌ها برای جذب طارمی، خرید قطعی او با تخفیفی پنجاه درصدی با قیمت ۱۰ تا ۱۵ میلیون یوروست که این مورد شاید از مورد اول هم غیرمحتمل‌تر باشد. طبق گزارش نشریه اوژوگو، پورتو تنها از ۸۵ درصد از رقم فروش طارمی بهره‌مند خواهد شد و ۱۵ درصد مابقی به تیم سابق او خواهد رسید. بنابراین در صورتی که این باشگاه بخواهد بازیکنش را کمتر از ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو بفروشد، به رقمی که مدنظرش هست نخواهد رسید. در سمت مقابل میلان پرداخت چنین رقمی را برای بازیکنی که سال پایانی قراردادش را سپری می‌کند، منطقی نمی‌داند.

تلاش دوباره میلان برای جذب مهدی طارمی

 

به این ترتیب میلانی‌ها خود را برای نه شنیدن از پورتو آماده کرده‌اند. این باشگاه اگرچه کریستین پولیشیچ و نوا اوکافوری را دارد که هر دو توانایی بازی به‌عنوان مهاجم را دارند، اما ترجیح سرمربی تیم استفانو پیولی این است که از این دو نفر به‌عنوان بال استفاده کند. این یعنی که اولیویه ژیرو تنها گزینه موجود برای میلان جهت ایفای نقش مهاجم نوک است.

در این بین شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده است که اگر طارمی به میلان ملحق نشود، این باشگاه به ناچار لورنزو کولومبو – مهاجمی که فصل گذشته به‌صورت قرضی برای لچه بازی کرد و امسال هم در آستانه انتقال قرضی به مونتزاست – را حفظ خواهد کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا