خراسان رضوی

نباید مسائل مشهد را به حرم و اطراف حرم امام رضا (ع) تحمیل کنیم

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست هم اندیشی اعضای شورای عالی استانهای کشور که در مشهد برگزار شد، با انتقاد از موارد لایحه بودجه در مورد شوراها گفت: برخی شهرهای کوچک این گونه فکر می کنند که به شهرهای بزرگ در بودجه توجه زیادی شده که این طور نیست و انتظار است در توزیع بودجه به عدالت رفتار شود.

وی افزود: بودجه همه متروهای شهرهای بزرگ از جمله مشهد در بودجه ۱۴۰۱، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان است و اصلا معلوم نیست با این بودجه چه می‌توان کرد و چه مقدار واگن خرید.

چمران با اشاره به حادثه برخورد دو قطار مترو کرج خاطرنشان کرد: متاسفانه وقوع این حادثه خیلی بد ناشی از کمبود قطعات یدکی و انتظار ۵۰۰ واگن برای قطعات یدکی و اورهال شدن بود.

رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود درباره مسائل شهر مشهد گفت: نباید مسائل شهر را به حرم و اطراف حرم امام رضا (ع) تحمیل کنیم. بلکه مسایل حرم و زیارت را باید در سایر نقاط شهر توزیع کرد.

وی افزود: همه اقتصاد شهر مشهد به وجود حرم مطهر رضوی است و اگر این عامل اصلی اقتصاد نباشد، چرخ زندگی ۳.۵ میلیون مجاورنمی چرخد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا