قزوین

نبض پیشرفت اقتصادی قزوین در توسعه حمل و نقل است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح پروژه نسیم شمال، که صبح امروز برگزار شد گفت: نبض توسعه و پیشرفت اقتصادی استان قزوین در توسعهٔ حمل و نقل است.

محمدبیگی افزود: از زحمات تمام رانندگان درون شهری و برون شهری تشکر می‌کنم که با تمام سختی ها و مشکلات معیشتی همچنان فعال هستند و تلاش می کنند قزوین که کریدور شمال_جنوب و شرق و غرب کشور است را سرپا نگه دارند. 

وی با بیان اینکه، روزانه ۴۰۰ هزار نفر توسط تاکسی و اتوبوس در استان قزوین جا به جا می شوند؛ اظهار کرد: این آمار بالا نشان از اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی عظیم شبکه حمل و نقل استان دارد. 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: حضور سازمان اتوبوسرانی قزوین در اربعین حسینی سبب شده تا پیشانی قزوینی ها در خدمات رسانی به زائران اهل بیت (ع) بلند باشد و خدمات این سازمان در همه جای کشور معروف است. 

محمدبیگی با اشاره به اینکه در زمان امداد و کمک رسانی در مواقع بحران قزوینی ها پیشرو بوده اند، افزود: در  کشور تنها ۲ مرکز بازسازی اتوبوس وجود دارد که مرکز بازسازی اتوبوس غرب کشور متعلق به استان قزوین است. 

وی ادامه داد: پروژه کمربند شرقی و غربی نسیم شمال با طولی بالغ بر ۴/۶ کیومتر نزدیک به دو سال مردم قزوین به ویژه جنوب شهر منتظر آن هستند و امیدواریم با روی کار آمدن نیروهای تازه نفس رسیدگی به مطالبات مردمی تسریع شود.

محمدبیگی تصریح کرد: مردم جنوب شهر به خصوص خیابان اصفهان انتظار آسفالت کوچه ها و خیابان های خود را دارند و از شهردار قزوین خواهش دارم که علاوه بر زیباسازی این محلات به خدمات رسانی مناطقی از محله پایین امامزاده حسین (ع) نیز توجه لازم را داشته باشند. 

وی همچنین عنوان کرد: در جنوب شهر قزوین یک ورزشگاه نیمه کاره وجود دارد که مطالبه بسیاری از از جوانان است و امیدوارم با همت بالای مسئولان شهری به این مطالبه نیز پاسخ داده شود. 

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: از استاندار قزوین می خواهم نسبت به تخصیص بودجه عمرانی در محلات کمتر توسعه یافته استان و همچنین شهر قزوین توجه لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا