اقتصادی

نبود قطعات الکترونیکی ترمز فولکس را هم کشید

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل برگزیده های ایران، به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در اروپا به شمار می‌رود اعلام کرد نبود تراشه‌های الکترونیکی متعاقبا قطعات یدکی الکترونیکی خودرو باعث شده تا سود این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری پایین بیاید.

این شرکت همچنین گفته که به خاطر این مسأله چشم‌انداز تولید و فروش خوردوهایش پایین آمده و ممکن است به خاطر این مسأله مجبور شود برخی کارگرانش را اخراج کند.

شرکت فولکس واگن همچنین اخیرا مجبور شده تا به سمت تولید خودروهای برقی برود چرا که شرکت خودروسازی تسلای آمریکا یک کارخانه جدید در برلین راه‌اندازی کرده است.

در حالی که شرکت فولکس واگن می‌خواست به بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای برقی در جهان تبدیل شود، اما نبود قطعات الکترونیکی باعث شده تا این شرکت نتواند به هدفگذاری خود برسد.

این شرکت خودروسازی طی سال گذشته ۲۲۳ میلیارد دلار خودرو فروخت و انتظار دارد برای سال جاری شاهد افزایش بیشتر فروش خود باشد.

مدیرعامل آن می‌گوید فولکس باید بهره‌وری را در تولیدات خود افزایش داده و هزینه‌های ثابت را پایین بیاورد تا بتواند رقابت‌پذیری خود را حفظ کند.

انتهای پیام/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا