اخبار ورزشی

نبی: منابع مالی پاشنه آشیل فدراسیون فوتبال است

نبی: منابع مالی پاشنه آشیل فدراسیون فوتبال است

مهدی محمد نبی درمورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال و تیم ملی به اهداف خود در تورنمنت اردن رسیدند، اظهار داشت: ابتدا باید خدمت مردم مظلوم و شریف غزه تسلیت گفته و با خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را از دست داده یا کودکانی که در خون غلطیدند و شهید شدند، همدردی کنم. این جنایت رژیم صهیونیستی سبب انزجار جامعه جهانی به ویژه ورزش شد.

وی افزود: خوشبختانه جامعه ورزش و فدراسیون‌های مختلف حمایت گسترده‌ای از فلسطینی‌ها داشتند. وظیفه تک تک بچه‌های تیم ملی بود که در بازی با قطر با چفیه وارد زمین شوند. همه اعضای کادرفنی، سرپرستی و…. هم این کار را انجام دادند. امیدوارم مسلمانان جهان در این مسیر حمایت خوبی از مردم غزه داشته باشند تا شاهد باشیم هرچه‌ زودتر این ستمگران به سزای اعمال خود برسند.

* هیچ کدام از فیفادی‌ها را از دست ندادیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اسفند سال‌ گذشته مطابق پیشنهاد و مصوبه هیات رییسه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. او و دستیارانش با فرصت کمی که داشتند، بلافاصله وارد بازی‌های تدارکاتی شدند. ۳ فروردین اولین بازی ما با روسیه مساوی تمام شد. در ۷ ماه اخیر در تمام فیفادی‌ها شرکت کرده و ۹ بازی تدارکاتی انجام دادیم. متوسط در هر یک ماه و نیم، ۲ بازی داشتیم. فیفادی‌ها را از دست ندادیم.

* منابع مالی پاشنه آشیل فدراسیون فوتبال است

نبی درخصوص اینکه آیا کیفیت بازی‌های دوستانه مطلوب بود، گفت: بخشی از بازی‌های تدارکاتی با نیت شبیه‌سازی جام ملت‌های آسیا انجام شد. ما در مقدماتی جام جهانی نیز با هنگ‌کنگ و ترکمنستان بازی داریم‌. این شبیه‌سازی خیلی برای سرمربی تیم ملی موثر است. در کنارش بازی با تیم‌های بالای رنکینگ جهانی نیازمند چند موضوع است. حداقل باید از یک یا یک سال و نیم قبل باید با این تیم‌ها هماهنگ کرده و در کنارش منابع مالی را تامین کنید. به هر صورت این منابع مالی پاشنه آشیل فدراسیون است. بخش دیگر ارتباطات بین‌المللی است که باید برقرار کنیم و باید این تیم‌ها در تقویم خود جا داشته باشند.

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا