اخبار روز

نتانیاهو بابت درز اطلاعات پنتاگون از رئیس موساد توضیح خواست

نتانیاهو بابت درز اطلاعات پنتاگون از رئیس موساد توضیح خواست

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پس از گزارش نیویورک تایمز که در آن ادعا شد «رهبری موساد تظاهرات علیه اصلاحات قضایی را تشویق می‌کند»؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دیوید بارنیا، رئیس موساد صحبت کرد و از او توضیح خواست.

بارنیا هم گفت که این اطلاعات منتشر شده در واقع “تحلیل اشتباه مقامات اطلاعاتی ایالات متحده” است.

موساد بر این عقیده است که این تحلیل بر مبنای موافقت بارنیا با پیوستن برخی از نیروهای این سازمان به اعتراضات علیه اصلاحات قوه قضائیه انجام شده است.

در گزارش نیویورک تایمز به اسناد فاش شده پنتاگون استناد شده‌ است که در آنها نامی از مقامات موساد که ادعا می‌شود به اعتراضات دامن زده‌اند، ذکر نشده است.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که «موساد و مقامات آن کارمندان خود را به شرکت در اعتراضات ضد دولتی، به طور کلی اعتراضات سیاسی یا هر فعالیت سیاسی دیگری تشویق نکرده و نمی‌کنند».

پیش از این سازمان موساد از طریق اداره اطلاع رسانی نهاد نخست وزیری رژیم صهیونیستی این گزارش های آمریکا را تکذیب و آن را دروغ خوانده بود. موساد اعلام کرد، رهبران و کارکنان فعلی آن “هیچ وقت خود را در تظاهرات علیه اصلاحات قضایی دخالت نداده اند و همواره به این ارزش که بخشی از دولت هستند وفادار مانده اند”.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا