اخبار روز

نتانیاهو تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت

نتانیاهو تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه عبری خبرگزاری برگزیده های ایران، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بامداد روز یکشنبه به دلیل وضعیت ناپایدار قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

منابع خبری در سرزمین‌های اشغالی مدعی شدند ارسال علائم هشدارآمیز از ناحیه تراشه کار گذاشته در بدن نخست وزیر رژیم صهیونیستی حاکی از بروز نارسایی قلبی در بدن وی بود و به همین دلیل پزشکان بلافاصله ضمن بستری کردن وی، اقدام به عمل جراحی کردند.

گفته می شود تیم جراحی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام به کاشت یک دستگاه ضربان ساز قلب (pacemaker) در بدن وی کرده‌اند. تیم درمانی وضعیت نتانیاهو را پس از این عمل رضایت بخش اعلام کرده است.

گمانه زنی‌ها در مورد عدم سلامت جسمانی نتانیاهو پس از آن شدت گرفت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته به دلیل از دست دادن تعادل خود در منزلش نقش بر زمین شد و به بیمارستان منتقل شد.

منابع رسانه‌ای  در ابتدا مدعی شدند که نتانیاهو به دلیل سپری کردن تعطیلات پایان هفته خود در جولان اشغالی و عدم رعایت نکات ایمنی دچار گرمازدگی شده است. با این حال عدم ترخیص نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بیمارستان شیبا و انتقال وی به بخش قلب و عروق این مرکز درمانی، به شایعات پیرامون نارسایی قلبی نتانیاهو قوت بخشید.

اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت جسمانی نتانیاهو
افشاگری پرفسور اسرائیلی: درباره وضعیت جسمی نتانیاهو دروغ می‌گویند

ابهامات پیرامون وضعیت سلامت جسمانی نخست وزیر اسرائیل در شرایطی است که سرزمین‌های اشغالی روز گذشته شاهد ۲۹ هفته راهپیمایی سراسری در اعتراض به کودتای قضایی کابینه نتانیاهو بود.

فعالیت‌های اعتراض آمیز علیه نتانیاهو گسترده‌تر می‌شود/ده‌ها هزار معترض اسرائیلی در راه قدس
ژنرال‌ اسرائیلی خواستار سرنگونی نتانیاهو شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رغم وضعیت ناخوشایند جسمانی شب گذشته نیز پیش از آغاز عمل جراحی خود با انتشار ویدئویی بدون اعتنا به خواسته‌های معترضین از ادامه مذاکرات میان نمایندگان جناح مخالف و کابینه خود با هدف دستیابی به توافقی برای تصویب لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی خبر داد.

این در شرایطی است که ده‌ها هزار تن از مخالفین کودتای قضایی نتانیاهو شب گذشته پس از طی مسافت ۶۵ کیلومتری از تل آویو وارد شهر بیت المقدس شدند و اقدام به برپایی چادرهای خود در مقابل ساختمان کنست رژیم صهیونیستی کردند. مخالفین تهدید کرده‌اند که مانع از برگزاری جلسه روز یکشنبه و دوشنبه پارلمان اسرائیل به منظور بررسی و تصویب لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی خواهند شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا