آذربایجان شرقی

نجات کودک بستان‌آبادی از مرگ با اقدام فوری اورژانس

وحید شادی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به اقدام فوری و نجات‌بخش کارشناسان اورژانس بستان‌آباد در این عملیات اظهار داشت: امروز پنجشنبه با گزارش خفگی و انسداد راه هوایی کودک  ۲ و نیم ساله در منزل شهر مسکونی، سریعا اورژانس عازم محل شد. 

وی افزود: کودک که به‌دنبال گیر کردن پسته در راه هوایی و مسدود کردن آن باعث خفگی‌اش شده بود با تلاش کارشناسان اعزامی و اقدامات تخصصی باعث خارج شدن جسم خارجی شدند و جهت اقدامات بعدی تحت اکسیژن تراپی و مانیتورینگ تحویل بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد دادند. 

 برخورد روآ با تیر برق در تبریز، ۶ مصدوم بر جا گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد یک دستگاه خودروی روآ با تیر برق در تبریز، ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر، تصریح کرد: گزارش این حادثه در سه‌راهی اهر (نرسیده به میدان بسیج تبریز) در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه، چهار آذرماه به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی متذکر شد: سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس به این محل اعزام شده و مصدومان را تحت اقدامات پیش بیمارستانی قرار دادند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: سه مصدوم این حادثه به بیمارستان امام سجاد (ع)، ۲ مصدوم به بیمارستان امام رضا (ع) و یک مصدوم دیگر نیز به بیمارستان ۲۹ بهمن انتقال یافتند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا