Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
نجات ۴ نفر از سرنشینان قایق غیرمجاز در آبهای بندر تیاب - خبرگزاری برگزیده های ایران
هرمزگان

نجات ۴ نفر از سرنشینان قایق غیرمجاز در آبهای بندر تیاب

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، حمید رضا محمد حسینی ظهر امروز اظهار کرد: جان ۴ نفر از سرنشینان یک فروند قایق غیر مجاز در ۶ مایلی بندر تیاب نجات یافت.

وی افزود: یک فروند قایق به صورت غیر قانونی از اسکله تفریحی بندر تیاب قصد عزیمت به بندر هرمز را داشته که  بدلیل عدم توجه به هشدارهای هوا شناسی  با شرایط نامساعد جوی روبرو شده و در میانه  مسیر دچار شرایط اضطرار می شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان این که تماس یکی از سرنشینان قایق با مرکز جستجو و نجات و اعلام شرایط اضطرار، بلافاصله همیاران ناجی بندر تیاب عازم منطقه می شوند، عنوان کرد: با انجام عملیات جستجو و نجات در ساعت ۲۱:۳۰ تمامی سرنشینان قایق  نجات یافته و در سلامت به اسکله تفریحی تیاب منتقل شدند.

محمد حسینی هشدار داد: شناور های تفریحی و تجاری قبل از دریاروی از سالم بودن تجهیزات ایمنی و ارتباطی شناور اطلاع حاصل نموده و به  اخطاریه های هواشناسی توجه کنند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا