کرمانشاه

نحوه برگزاری امتحانات به شورای مدارس واگذار شد

مجید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش‌آموزان از مهرماه و بعضا در آبان‌ماه به شکل حضوری در مدارس حضور داشتند قرار بر این شد براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا امتحانات هم به شکل حضوری برگزار شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان این تصمیم را در اختیار شورای مدارس قرار داده، در این راستا برنامه امتحانات کلاس نهم و دوازدهم را به استان اعلام کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: دانش‌آموزان کلاس اول تا ششم امتحانی ندارند به شکل توصیفی است و کلاس‌های هفت، هشت، دهم و یازدهم هم مجوز امتحان را به شورای مدرسه داده‌ایم که حضوری باشد یا نه، البته در صورت حضور تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید رعایت شود.

وی در خصوص شرایط برگزاری امتحان برای دانش‌آموزان که شرایط شرکت در امتحانات را به دلیل ابتلا به کرونا یا هر دلیل موجه دیگری ندارند، گفت: دانش‌آموزانی که نمی‌توانند در آزمون دی‌ماه شرکت کنند نمره‌ای که در خردادماه کسب کنند در دی‌ماه ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا