کرمانشاه

نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان کرمانشاه؛ از دبستان تا دبیرستان

مجید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دی‌ماه دانش‌آموزان استان، اظهار داشت: براساس رأی و مصوبه ستاد ملی کرونا وارد برنامه‌ریزی برای سنجش و آزمون امتحانات شدیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان پایه اول تا ششم نیازی به آزمون ندارند چون به صورت توصیفی است و معلم براساس داشته‌ها و شناخت از دانش‌آموز تشخیص می‌دهد که دانش‌آموز به لحاظ یادگیری در چه وضعیتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امتحانات دانش‌آموزان پایه نهم به صورت منطقه‌ای و دانش‌آموزان دوازدهم جامانده از امتحان و بزرگسال به صورت نهایی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرایط برای مابقی دانش‌آموزان چون در کلاس حضور داشتند و درحال حاضر هم در وضعیت قرمز نیستیم به شکل آزمون حضوری خواهد بود، البته باز در این راستا اختیار را به شورای مدارس واگذار کرده‌ایم که به چه شکلی آزمون‌ها را برگزار کنند.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: تمام شرایط را به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای آزمون‌های حضوری را به‌کار برده‌ایم تا ان‌شاءالله شاهد هیچگونه اتفاق ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا