اصفهان

نخستین درگ کشنده ایران در شهرضا برگزار شد/ رژه کامیون‌های کلاسیک و جدید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرضا، عصر امروز مسابقه شتاب خودروهای کشنده به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل و گرامی‌داشت شهدای راننده با همکاری انجمن صنفی کامیون‌داران و شرکت تعاونی کامیون‌داران شهرضا در شهرک شیخ بهایی شهر منظریه برگزار شد.

محمدمهدی تیموریان، رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرضا در حاشیه این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران اظهار داشت: در ۲۶  آذرماه سال  ۱۳۶۱ امام خمینی(ره) در پیامی تاریخی، کامیون‌داران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع‌تر کشتی‌ها فراخواندند.

 

وی با بیان اینکه به دنبال فرمان تاریخی امام خمینی(ره) بر تخلیه کشتی‌های منتظر در بندرهای جنوبی کشور، ایران شاهد بسیج عمومی کامیون داران شد و صحنه‌های کم‌نظیری از فداکاری، ایثار و تلاش شبانه‌روزی به ثبت رسید، افزود: به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و در راستای آگاهی اقشار مختلف مردم از نقش و جایگاه والای شبکه گسترده حمل و نقل کشوری، در سال ۱۳۷۶ از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور، ۲۶ آذر به عنوان «روز حمل و نقل» شناخته شد.

 

تیموریان با بیان اینکه شهرستان شهرضا قطب رانندگی و حمل و نقل کشور و استان اصفهان است و با توجه به جمعیت آن بیشترین کامیون و راننده را دارد، گفت: به مناسبت روز حمل و نقل نخستین درگ ۴۰۰ متر کشنده در ایران در شهرستان شهرضا برگزار شد.

 

رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرضا با بیان اینکه به زودی دومین دوره از این مسابقات را برگزار می‌کنیم، ادامه داد: بیش از ۴۰ شرکت کننده از سراسر کشور در این دوره از مسابقات با کامیون‌های کلاسیک و جدید شرکت کردند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه در صورت وجود مکان مناسب برای برگزاری این مسابقات می‌توانیم هر هفته آن را برگزار و شور و نشاط در مردم ایجاد کنیم، عنوان کرد: امروز جمعیت بسیاری از این مسابقات استقبال کردند و از مسؤولان شهرستان درخواست داریم مکانی مجهز و مناسب این مسابقات در شهرستان شهرضا ایجاد کنند.

تیموریان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در ۴ کلاس برگزار شد و در هر کلاسی ۳ برنده مشخص می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا