آذربایجان غربی

نخستین رویداد ارائه ایده در صنعت برق در آذربایجان‌غربی برگزار شد

نخستین رویداد ارائه ایده در صنعت برق در آذربایجان‌غربی برگزار شد

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، نخستین رویداد ارائه ایده در حوزه مدیریت مصرف برق با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان، پارک علم و فناوری، بانک تجارت و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولین و مدیران استانی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در تشریح جزئیات این رویداد عنوان کرد: مدیریت مصرف امروزه به یکی از چالش‌های اصلی صنعت برق کشور تبدیل شده و در این حوزه نیازمند استفاده از ایده های خلاق و نو هستیم.
وی افزود: متاسفانه به دلیل قیمت پایین انرژی در کشور مسئله مدیریت مصرف و فرهنگ مصرف بهینه تا کنون مغفول مانده است.
کیامهر خاطر نشان کرد: رویداد جذب ارائه ایده برای اولین بار در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با هدف استفاده از ظرفیت علمی و دریافت ایده‌های خلاقانه برگزار شد و با توجه به استقبال خوبی که از این رویداد شد نشان دهنده این است که جای چنین برنامه‌ای در استان خالی بوده و تلاش خواهیم کرد که این رویه ادامه داشته باشد.
لازم بذکر است مجموعا ۵۷ ایده از سراسر استان به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود که در مرحله نخست تمامی ایده‌ها توسط هیئت داوری مورد ارزیابی قرار گرفتند و از این تعداد، ۱۳ ایده به مرحله نهایی ارائه در روز رویداد راه یافتند و در پایان این رویداد از ۳ ایده به‌عنوان ایده‌های برتر منتخب داوران و ۱ ایده منتخب شرکت کنندگان تجلیل شد.
علیرضا فکوری با ایده “استفاده از موتور استرلینگ برای گردش آب در پکیج منازل”، لطفعلی ناصری با ایده “احداث واحد کوچک نیروگاه CHP گازی” و سعید رضائیان با ایده “ایجاد قابلیت‌های نرم افزاری جدید با توجه به اطلاعات مکانی و زمانی” به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رویداد را با آرای داوران به خود اختصاص دادند.
همچنین “ایده نرم افزارهای موبایل برای مشترکان و ارسال مقدار مصرف برق به صورت آنلاین” عارف رسول‌زاده به عنوان ایده منتخب شرکت‌کنندگان حاضر در رویداد انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا