آذربایجان شرقی

نخستین نشست شبکه زنان جریان‌ساز ایران برگزار می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، لزوم شبکه‌سازی از نیروهای متعهد، متخصص و دغدغه‌مند در حوزه زنان و خانواده و تلاش برای ایجاد یک شبکه مردمی منسجم و مانا که بتواند با نگاه فراگیر و بدور از دسته‌بندی‌های سلیقه‌ای، مشکلات واقعی این حوزه را شناسایی کند و با تمام توان در ایجاد بستر مناسب برای رفع این زخم‌های کهنه بکوشد، هینا را بر آن داشت تا آستین همت بالا زند و دست یاری تمام دلسوزان را بفشارد.

شبکه زنان جریان‌ساز ایران، با توکل به خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار(ع)، در این نشست ضمن ارائه برنامه‌ها و کارگروه‌های خود در زمینه مردمی‌سازی فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده، بر لزوم ایجاد یک جریان هدفمند و اثرگذار با رویکردی مردمی و تعاملی از طیف‌های گوناگون در چهارچوب جمهوری اسلامی، تأکید و تلاش خود را آغاز می‌کند.

در اولین نشست «هینا» علاوه بر معرفی برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو، میهمانان مختلفی از فعالان عرصه زن و خانواده از تهران و شهرستان‌ها حضور دارند که از میان ایشان می‌توان به دکتر مریم اردبیلی، دکتر ولی‌مراد، دکتر فرهمندپور و … اشاره کرد.

این نشست ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز جمعه ۱۴ آبان در سالن آمفی‌تئاتر ارسباران واقع در خیابان ارسباران نبش کوچه دانش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا