مناطق آزاد

نخستین همایش روش های نوین مدیریت در آبزی پروری برگزار می شود

نخستین همایش روش های نوین مدیریت در آبزی پروری برگزار می شود

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، مختار گرشاسبی با اعلام این خبر، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش معرفی شیوه های جدید مدیریت برای افزایش بهره وری در بخش های مختلف شیلات، آبزی پروری و صنایع وابسته است.

وی ادامه داد: آشنایی با علوم نوآور و دانش بنیان در حوزه آبزی پروری، تولید خوراک، تکثیر و پرورش آبزیان، صید و صیادی، فرآوری و بسته بندی صنایع شیلاتی مهمترین محورهای تخصصی برگزاری این همایش هستند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در این همایش سخنرانانی از چهار کشور خارجی شامل چین، روسیه، ازبکستان و کانادا به ارائه تحقیقات و تجربیات خود در حوزه روش های نوین تولید خوراک زنده آبزیان دریایی می پردازند.

به گفته گرشاسبی؛ روسای دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به همراه کارشناسان، صاحب نظران و فعالان حوزه آبزی پروری کشور و جزیره قشم، دیگر شرکت کنندگان در این همایش دو روزه خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری نخستین همایش روش های نوین مدیریت در آبزی پروری، بستر مناسب برای استفاده از تجربیات، تحقیقات و پیشرفت های حوزه شیلات را جهت افزایش بهره وری و رونق در حوزه علوم شیلاتی در جزیره قشم فراهم آورد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا