اردبیل

نسل جوان بسیجی خلأهای علمی را پر کند

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی که در دفتر امام جمعه اردبیل انجام شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش‌آموز اظهار کرد: لازم است تا نسل جدید و جوان با هم‌افزایی و حرکت بسیجی‌وار عزم خود را جزم کرده و عقب ماندگی‌های علمی کشور را جبران کنند.

وی افزود: بسیج به این دلیل ایجاد شده تا در هر جایی از کشور که مشکل و مسئله‌ای به وجود آمد و کارها پیش نرفت، حاضر شده و حلال مشکلات باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، جنگ روانی و… حاضر شده و خلأها را پر می‌کند و این هدف اصلی بسیج است.

وی تاکید کرد: بسیجی بودن برای دانش‌آموزان و جوانان باید مایه افتخار باشد و زمانی که جوانی به خاطر قدسیت بسیج، بدون هیچ چشم‌داشتی در آن عضو شود آن وقت بسیج جایگاه اصلی خود را پیدا و موفق می‌شود.

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در اردبیل

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این دیدار بیان کرد: برای گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، بیش از ۵۰ عنوان برنامه حضوری و مجازی در نواحی و مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش، حوزه‌ها، واحدهای بسیج دانش‌آموزی و مدارس استان در حال اجرایی شدن است.

ایرج نقی‌پور افزود: به صورت حضوری شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله آیین گرامی‌داشت روز بسیج دانش‌آموزی و زنگ ایثار، یادواره شهدای دانش‌آموز، آیین معارفه فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی‌، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، حضور سازمان یافته و سخنرانی قبل از خطبه در میعادگاه نمازجمعه، تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی و برگزاری حلقات رهبر کوچک با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های مجازی هفته بسیج دانش‌آموزی تشریح کرد: پویش‌های دنیای بدون آمریکا، نوجوان پلاس، نماهنگ هم آوا، الماس صدف‌، افول شیطان‌ و برنامه‌های مختلف مجازی در شبکه شاد در طول هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل ۷۲۱ شهید والامقام بسیج دانش‌آموزی را در دفاع از کیان انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که از این تعداد ۴۰ شهید والامقام، ۱۳ ساله هستند.

وی گفت: نوجوانان دهه هشتادی در گام دوم انقلاب، ادامه‌دهنده راه شهدای دانش‌آموز هستند و با تحصیل، تهذیب و ورزش‌، ایران اسلامی را به قله‌های رفیع شکوفایی و پیشرفت خواهند رساند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا