Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
نشست نظامی میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در امارات - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

نشست نظامی میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در امارات

نشست نظامی میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در امارات

به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع امارات با بیان اینکه در این نشست «گام‌های آتی و همه تحولات در حوزه‌های صنایع دفاعی و تحقیق و توسعه دفاعی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اعلام کرد که جلسات کمیته فنی تا ۱۶ مارس ادامه خواهد داشت.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که نشست‌ها و دیدارهای نظامی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ادامه دارد. جاسم البدیوی، دبیرکل شورای همکاری کشورهای عربی خلیج فارس روز دوشنبه با عید الشلوی، فرمانده فرماندهی نظامی واحد کشورهای شورای همکاری خلیج فارس دیدار کرد.

در بیانیه دبیرکلی شورای همکاری خلیج فارس آمده است در این دیدار، بسیاری از موضوعات مربوط به اقدام نظامی مشترک، به منظور تقویت مسیر شورای همکاری خلیج فارس به گونه‌ای که خواسته‌های مردم کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، مطابق با دیدگاه‌ها و جهت‌گیری‌های رهبران شورای همکاری را محقق کند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای یک فرماندهی نظامی یکپارچه هستند که در سال ۱۹۸۲ تحت عنوان نیروهای سپر جزیره مشترک که مقر آن در ریاض است، ایجاد شد و هدف آن حفاظت از امنیت و ثبات کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و جلوگیری از هرگونه حمله نظامی است.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا