گیلان

نشست «گیلان و فتنه ۸۸» در رشت برگزار می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، روح‌الله پوراسماعیلی دبیر برگزاری نشست «گیلان و فتنه ۸۸» در جمع خبرنگاران با اشاره اهمیت جهاد تبیین در جنگ روایت‌ها اظهار کرد: برگزاری این نشست‌ها نقش عمده‌ای برای جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها و وارونه نمایی‌ها درباره فتنه ۸۸ به‌ویژه برای نسل‌های جدید خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نشست بازخوانی حوادث فتنه ۸۸ در گیلان توسط جمعی از تشکل‌های فرهنگی مذهبی مردم‌نهاد برگزار میشود گفته که این مراسم با سخنرانی سردار علیزاده در پنجشنبه ۹ دی ساعت ۱۸ در مسجد سیدالشهدا (ع) صیقلان رشت برگزار می‌شود.

 

فعال فرهنگی استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسمایل سیرت نیا بیان کرد: این برنامه از سلسله نشست‌هایی است که در سال‌های گذشته توسط شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا برگزار می‌شد که در این نشست از مجاهدت‌های روشنگرانه شهید سیرت نیا در ایام فتنه ۸۸ و پس‌ازآن تجلیل خواهد شد.

پوراسماعیلی با بیان اینکه برای اولین بار حوادث فتنه در گیلان به‌صورت روایتگری توسط برادر صولتی در این برنامه روایت می‌شود، افزود: این اولین نشست در سطح استان گیلان پس از سال ۸۸ تاکنون است که به‌صورت ویژه به حوادث و عوامل فتنه ۸۸ در گیلان و شهر رشت و تحرکات آنان تا امروز خواهد پرداخت.

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا