اخبار ورزشی

نصرتی: سرشکستگی در جام جهانی را باید با قهرمانی در جام ملت‌ها جبران کنیم/ در یک سوم دفاعی خیلی خطا می‌دهیم

نصرتی: سرشکستگی در جام جهانی را باید با قهرمانی در جام ملت‌ها جبران کنیم/ در یک سوم دفاعی خیلی خطا می‌دهیم

– اخبار ورزشی –

محمد نصرتی درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اردن در تورنمنت چهارجانبه اردن به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران گفت: ما در فاز تهاجمی عملکرد خوبی داشتیم و در این قسمت از زمین خلاقیت حرف اول را می‌زند که ما در این زمینه بازیکنان توانمندی داریم. در فاز تدافعی خصوصاً در سمت چپ زمین ضعف داشتیم و آنها بارها از این منطقه نفوذ کردند. چیزی که به چشم آمد فاصله‌ای بود که بین مدافعان و خط هافبک وجود داشت و اصلاً همین موضوع باعث شد امیر قلعه‌نویی دست به تعویض نوراللهی بزند و روزبه چشمی را وارد زمین کند.

قاسم‌پور: عملکرد ایران و سایر مدعیان قهرمانی آسیا می‌گوید امیدی نیست!/ دوران برخی بازیکنان در تیم ملی تمام شده است

 

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: ما نمایش متوسطی داشتیم و اگر پنالتی اردن گل می‌شد شاید شرایط متفاوت می‌شد. مسئله دیگر این بود که در یک سوم دفاعی خیلی به تیم حریف خطا دادیم و این موضوع ممکن است در آینده برای تیم ملی دردسرساز شود. به هر حال نکته مثبت در بازی‌های تدارکاتی این است که کادر فنی پی به ضعف‌های تیم می‌برد و امیدوارم برای کادر فنی تیم ملی ضعف‌های تیم مشخص شده باشد.

نصرتی در مورد اینکه آیا ایران شانسی برای قهرمانی در جام ملت‌ها خواهد داشت، تصریح کرد: ما در جام جهانی عملکرد خوبی نداشتیم و باید سرشکستگی در این جام را با موفقیت در جام ملت‌ها جبران کنیم. ما تیمی داریم که اکثر بازیکنانش باتجربه و بین‌المللی هستند، اگر از این تیم ملی توقع قهرمانی نداشته باشیم باید از چه تیمی چنین انتظاری داشته باشیم؟ من معتقدم که تیم ملی باید به فینال جام ملت‌ها برود و قهرمان شود.

مربی تیم فوتبال تراکتور راجع به آخرین وضعیت این تیم و چهار برد پیاپی شاگردان خمس یادآور شد: در ابتدای فصل با توجه به تغییراتی که داشتیم در چند بازی نتیجه نگرفتیم. همان زمان هم آقای خمس گفت که نیاز به زمان داریم. خدا را شکر که شرایط تغییر کرد و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و تمام هدف‌مان خوشحال کردن هواداران تراکتور است.

رستمی: اگر قهرمانی می‌خواهیم باید رقیبان مستقیم‌مان را ببریم

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا