آذربایجان شرقی

نصیرزاده: در دنیا بازیکنان جدید با نظر کمیته فنی جذب می‌شود/ هیچ باشگاه ایرانی کمیته فنی ندارد

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، هوشنگ نصیرزاده در مورد اینکه باشگاه تراکتور بدون سرمربی چگونه سراغ جذب بازیکن کامرونی رفته، اظهار داشت: بازیکن کامرونی مدنظر ما مدافع است. همه می‌گویند تیم سرمربی ندارد اما چطور بازیکن می‌گیرد؟ اما رویه باشگاه‌ها در دنیا این‌گونه است که کمیته فنی وجود دارد و در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند حتی سرمربی را هم همین کمیته انتخاب می‌کند اما در ایران چنین کمیته‌ای در هیچ باشگاهی وجود ندارد و بازیکنان براساس سلیقه سرمربی جذب می‌شوند. اگر سرمربی بیاوریم و طبق نظر وی بازیکن جذب کنیم آیا پس از جدایی وی بازیکنانی که مربی آورده می‌توانند با سرمربی جدید هماهنگ شوند.

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتور تصریح کرد: در این صورت آیا سرمربی جدید حق ندارد بگوید بازیکنان را من جذب نکردم. به همین دلیل باشگاه با بازیکنان معتبر قرارداد می‌بندد این ایراد درست نیست که حتماً باید با حضور سرمربی بازیکن جذب کنیم و این موضوع منطقی نیست.

وی در خصوص اینکه آیا اعضای کمیته فنی تراکتور فوتبالی هستند، گفت: اشاره کردم که در هیچ باشگاه ایرانی کمیته فنی وجود ندارد و در تمام ۱۶ باشگاه لیگ برتری سرمربی و اعضای کادر فنی کمیته فنی را تشکیل می‌دهند. کادر فنی در تمام باشگاه‌های کشورمان جای کمیته فنی می‌نشیند و آنها بازیکن را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا