خراسان رضوی

نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا در ٧٩٠ هیئت عزاداری خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مرتضی همتی‌فر اظهار کرد: به‌منظور نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا طی ۳ روز گذشته مراسم ۷۹۰ هیئت عزاداری در استان مورد بازدید قرار گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص بازدید از هیئات مذهبی در ایام محرم امسال افزود: از بین این تعداد بازدیدهای انجام از هیئات مذهبی در خصوص عدم توجه به رعایت دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی، به ۱۵۰ هیئت تذکر شفاهی داده شد که در اولین فرصت تمهیدات لازم را برای رفع اشکالات موجود را انجام دهند.

وی ادامه داد: عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به این صورت بوده که در جانمایی صندلی‌ها و یا فرش و موکت در فضای باز فاصله از حد موردنظر مقداری کمتر بوده است.

همتی‌فر تأکید کرد: بازدیدهای انجام‌شده از هیئات مذهبی و مکان‌های برگزاری مراسم اباعبدالله الحسین علیه‌السلام توسط ۱۸۰ ناظر ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان خراسان رضوی انجام‌شده است.

وی با قدردانی از همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی در برقراری امنیت و کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه  تأکید کرد: کمک‌های استانداری و آستان قدس رضوی در تأمین ماسک و مواد ضدعفونی هیئت‌ها نیز جای تشکر دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا