خراسان رضوی

نظری: انقلاب اسلامی دست استکبار را از ایران کوتاه کرد

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد یعقوبعلی نظری امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان که در محل سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر به خصوص شهدای دانش‌آموز خاطرنشان کرد: تبعید امام خمینی(ره) در۱۳ آبان ۱۳۴۳ به کشور ترکیه با هدف جدایی مردم و امام از سوی رژیم حاکم انجام شد غافل از اینکه این رابطه معنوی و اعتقادی است و جدایی‌ناپذیر است و ادامه نیرومند نهضت اسلامی موجب رقم خوردن انقلاب ۱۳۵۷ و در نتیجه وقایع تاریخ‌ساز پس از آن از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد و انقلاب اسلامی ایران همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

استاندار خراسان رضوی افزود: امام راحل(ره) در چنین شرایطی به پاخاست و با هدف مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا نهضت انقلاب اسلامی را متکی بر مردم آغاز کرد.

وی گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در همه سرزمین‌های دیگر و به ویژه ملت‌های مسلمان با تسلط بر آنها ثروت این مردم را با همکاری حاکمان وابسته سال‌ها به یغما می‌بردند، از جمله ثروت کشورمان در طول تاریخ مورد هجوم و دستبرد بود که تنها به ثروت‌های مالی محدود نمی‌شد بلکه ثروت‌های معنوی را نیز شامل می‌شد.

نظری گفت: انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور ایران کوتاه کرد و نظام اسلامی پس از چندین دهه همچنان با اقتدار و قوت پابرجاست و در برابر دشمنان ایستاده است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: امروز روز استکبارستیزی است و مبارزه با دنیای استکبار به خصوص آمریکا باید در این مراسم برجسته باشد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا