اخبار ورزشی

نظر کارشناس داوری درباره صحنه‌های دیدار صنعت نفت – استقلال + فیلم

نظر کارشناس داوری درباره صحنه‌های دیدار صنعت نفت – استقلال + فیلم

– اخبار ورزشی –

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره صحنه رخ داده در دقیقه ۳ بازی استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در این صحنه بازیکنان صنعت نفت اعتقاد به اخراج مرادمند مدافع استقلال داشتند اما وقتی صحنه را بازبینی کنیم، متوجه می‌شویم که فاصله مهاجم صنعت نفت با دروازه استقلال زیاد است. ضمن اینکه مدافع استقلال با وی فاصله کمی دارد، بنابراین فرصت آشکار گلزنی نبود. مرادمند نهایتاً باید کارت زرد دریافت می‌کرد و اعتراض بازیکنان صنعت نفت بی‌مورد بود.

استارت نکوی استقلال با صدرنشینی + فیلم

وی در خصوص صحنه مشکوک خطای زبیر نیک نفس، عنوان کرد: در دقیقه ۱۳ نیک نفس مرتکب خطا شد و به دلیل بی پروایی و بی‌احتیاطی باید کارت زرد می‌گرفت.

کارشناس داوری درباره صحنه گل اول استقلال که برخی اعضای صنعت نفت اعتقاد بر خطای بازیکنان آبی پوش داشتند، گفت: در این صحنه خطایی رخ نداد و گل به شکل سالمی به ثمر رسید. اتفاق خاصی رخ نداد که بگوییم بازیکن استقلال مرتکب خطا شده است.

.

 

سلیمانی درباره صحنه مشکوک دقیقه ۴۲ مسابقه که بازیکن استقلال در محوطه جریمه تعادل خودش را از دست داد، عنوان کرد: این صحنه از نظر من مشکوک و نظر اولیه‌ام ارتکاب خطا و اعلام پنالتی برای استقلال است. حتی در این صورت اخطار یا اخراجی به همراه نداشت اما به دلیل کیفیت تصاویر و ویدیوهای منتشر شده امکان اعلام نظر قطعی را ندارم. شاید اگر تصویر مهاجم استقلال و مدافع صنعت نفت از نمای دورتر منتشر می‌شد و تصاویر با کیفیت‌تر بود آن زمان می‌شد نظر قطعی داد.

 

.

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا