اخبار ورزشی

نعمتی: به پرسپولیس احترام بگذارید!

نعمتی: به پرسپولیس احترام بگذارید!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، علی نعمتی پس از تساوی صفر – صفر پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی، به اظهارات علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال علیه یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد و گفت: باید به تیمی که سه قهرمانی گرفته، احترام بگذارند. صحبت درباره هیئت مدیره و مربی ما بی‌احترامی است و از آنها می‌خواهم فرار به جلو نکنند.

وی با اشاره به غیبت چند روزه یحیی گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس و امتناع بازیکنان این تیم در چند جلسه تمرینی عنوان کرد: تصمیم بچه‌ها و کادر فنی به‌خاطر حقوق بازیکنان است و همه با هم، چنین کاری انجام دادیم. پرسپولیس سه دوره قهرمان شده، اما از وضعیت باشگاه ما خبر دارید. قهرمانی‌ها را ما گرفتیم؛ پولش را باشگاه‌های صنعتی و تیمی که از قراردادش کم می‌کند!

کنایه‌های تند عضو هیئت مدیره استقلال به پرسپولیس با «آپشن» و داوری!

مدافع پرسپولیس در واکنش به اظهارات یکی از خبرنگاران که در باورپذیر بودن قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی یک بازیکن استقلال (سعید مهری) شبهه ایجاد کرد، گفت: شما چنین چیزی را باور می‌کنید؟ واقعاً خنده‌دار است. قرارداد‌های ۱۶ یا ۱۲۰ میلیون تومانی با عقل جور درنمی‌آید. فرار به جلو می‌کنند و هجمه‌ها را به سمت ما می‌آورند. پرسپولیس در سال‌های گذشته شش قهرمانی کسب کرده و باید به تیمی که سه قهرمانی (در سال گذشته) گرفته، احترام بگذارند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا