مرکزی

نعمتی: فوتبال را نباید به جنگ تبدیل کرد/ثابت کردیم حرف‌های زده شده درباره زمین اراک خرافات است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، سیامک نعمتی بعد از برتری پرسپولیس مقابل سپاهان، عنوان کرد: به همه هواداران تبریک می‌گویم، ممنون هستم که از ما حمایت می‌کنند. برد خوبی بود، سپاهان تیم خوبی است و برای قهرمانی تلاش می‌کند. ما باید برای رسیدن به بالای جدول سه امتیاز را کسب کردیم که این اتفاق رخ داد. از نظر کیفی شرایط زمین تأثیرگذار بود، نمی گویم در حد ضعیف اما زمین بازی معمولی بود و تیم‌ها نمی توانستند بازی خود را آنطور که باید ارائه دهند اما ۳ امتیاز برای ما مهم بود که آن را کسب کردیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم و اینکه سرخ پوشان در چند هفته نتایج خوبی نداشتند، خاطرنشان کرد: همه تیم‌های بزرگ دنیا ممکن است چنین شرایطی داشته و در چند هفته شرایط بدی داشته باشند. آن را کنار گذاشتیم، بازی به بازی بهتر شدیم، امتیاز گرفتیم و تلاشمان این است که این امتیازات را جمع کنیم تا به قهرمانی برسیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد که طلسم زمین اراک شکسته شده، تصریح کرد: این صحبت‌ها تاثیرگذار است؛ ما با صحبت کادرفنی و بزرگان تیم قرار شد ثابت کنیم این حرف‌ها خرافات است و می‌توانیم در این زمین هم پیروز شویم.

نعمتی در ادامه صحبت هایش در خصوص پوستری که سپاهان طراحی کرده بود، گفت: باید در این خصوص آنها پاسخگو باشند البته این موضوع ارتباطی به بازیکنان سپاهان و کادر فنی ندارد، کسانی که پوستر را درست می کنند باید باعث شوند تیم ها به هم نزدیک بشوند. این فوتبال است و نباید آن را به جنگ تبدیل کرد. این موضوع هم از اطرافیان تیم شروع می شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا