Categories: هرمزگان

نفت ستاره خلیج فارس، شرکت برتر مشتری مدار ایران

نفت ستاره خلیج فارس، شرکت برتر مشتری مدار ایران

به گزارش برگزیده، در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر مشتری مدار در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار، شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

با بررسی‌های صورت گرفته طی شاخص‌های ۱۷ گانه توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردهای توسعه‌ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالابردن نرخ اشتغال، بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به عنوان واحد مشتری مدار معرفی شد.

در این اجلاس به پاس این افتخار از مهندس علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اهدای لوح و نشان طلایی این اجلاس تقدیر به عمل آمد.

هدف از برگزاری همایش رضایتمندی مشتری قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری مداری است که در طی یک‌سال توانسته‌اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

چرا گیربکس چینی؟ بررسی مزایا و معایب نسبت به برندهای دیگر

گیربکس‌های چینی به دلیل قیمت پایین، دسترسی آسان و تنوع بالا مورد توجه قرار گرفته‌اند…

3 هفته ago

لیستی از هتل های محبوب سنگاپور از نگاه بوکینگ

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سنگاپور جزو کشور هایی می‌ باشد که با…

4 هفته ago

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 ماه ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

1 ماه ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

1 ماه ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

1 ماه ago