Categories: هرمزگان

نفت ستاره خلیج فارس، شرکت برتر مشتری مدار ایران

نفت ستاره خلیج فارس، شرکت برتر مشتری مدار ایران

به گزارش برگزیده، در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر مشتری مدار در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار، شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

با بررسی‌های صورت گرفته طی شاخص‌های ۱۷ گانه توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردهای توسعه‌ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالابردن نرخ اشتغال، بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به عنوان واحد مشتری مدار معرفی شد.

در این اجلاس به پاس این افتخار از مهندس علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اهدای لوح و نشان طلایی این اجلاس تقدیر به عمل آمد.

هدف از برگزاری همایش رضایتمندی مشتری قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری مداری است که در طی یک‌سال توانسته‌اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

باید بار ترافیکی شبکه کشور بجای موبایل به اینترنت ثابت منتقل شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار کرد: باید بار ترافیکی شبکه کشور بجای موبایل…

22 دقیقه ago

مشکلات مسافرین در سفر با اتوبوس / VIP‌های کاغذی!

علی‌رغم افزایش مداوم قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری، خدمات ارائه شده با این روند تصاعدی…

24 دقیقه ago

دانش‌آموزان می‌توانند با شناسنامه در آزمون‌ها حضور یابند

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، با اشاره به استقرار میز پاسخگویی امتحانات نهایی در…

25 دقیقه ago

بازگشت صدای نمایش‌نامه‌نویس با «ناله‌ی جنگل» در سالن استاد جوانمرد

رویداد صدای نمایش‌نامه‌نویس با نمایش‌نامه‌خوانی ناله‌ی جنگل، نوشته و کارگردانی مهدی فناییان ساعت ۱۹ عصر روز یک‌شنبه…

1 ساعت ago

پرداخت ۷۹ میلیارد تومان خسارت بیمه درمان تکمیلی به بیمه شدگان صندوق هنر

در اجرای قرارداد ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه دانا، تاکنون…

1 ساعت ago

کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شده است

رنامه نمایش و نشست تخصصی فیلم «آنسوی آتش» با حضور شاهین امین مدیر نشست، هوشنگ…

1 ساعت ago