آذربایجان شرقی

نفرات برتر مسابقات موتورسواری اندورو انتخابی تیم‌ملی معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات موتورسواری اندورو انتخابی تیم‌ملی معرفی شدند

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز در حاشیه مسابقات موتورسواری اندورو انتخابی تیم ملی گفت: نوع نگاه مدیریت شهری در رابطه با حوزه ورزش، توجه به همه رده های سنی و تمامی رشته های ورزشی است و در این راستا و انجام تعاملات خوب با هیأت ورزشی امیدواریم با بسترسازی مناسب از پتاسیل شهر تبریز و همچنین استعداد های حرفه ای این شهر بیش از پیش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات موتورسواری اندورو در سطح ملی برگزار شد، افزود: شهر تبریز از ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه ورزش برخوردار است و رویکرد شهرداری تبریز برای سال آینده برگزاری اینگونه رقابت ها در سطح بین المللی است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی اظهار کرد: به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری و پتانسیل بالای تفرجگاه عون بن علی، نخستین دوره رقابت های موتورسواری اندورو قهرمانی کشور به میزبانی تبریز برگزار شد.

 نفرات برتر مسابقات موتورسواری اندورو انتخابی تیم‌ملی معرفی شدند

بابک دانش پناه با اعلام اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد، گفت: طبق هماهنگی هایی که با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور انجام شده، ۵۰ ورزشکار از قهرمانان برتر رشته موتور سواری در مسابقات جام تبریز شرکت کردند.

دانش پناه با اشاره به تداوم برگزاری مسابقات موتورسواری جام تبریز در سالهای آینده، افزود: بر اساس پیگیری کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز، دومین دوره این مسابقات سال آینده به صورت بین المللی و با حضور ورزشکاران کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مسابقات ۲۶ و ۲۷ آبان در دو کلاس اندورو و EO برگزار و در کلاس اندورو سهند زهتابی از مراغه مقام اول،مجتبی کدخدایی از مشهد مقام دوم ، امیرحسام نشانی از تبریز مقام سوم و همچنین در کلاس EO مهدی مسلمی از تبریز مقام اول سجاد موحدی از مراغه مقام دوم امید رحمتی از بناب مقام سوم را کسب کردند .

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا