اصفهان

نفوذ سامانه بارشی به غرب و جنوب اصفهان/ برف و باران ادامه دارد

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز بر روی استان است، بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به‌صورت کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان در اکثر مناطق افزایش ابر و از اواخر وقت در مناطق غرب و جنوب بارش پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: از روز شنبه تا اواسط هفته به تناوب در اکثر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در غرب و جنوب بارش برف و باران، احتمال کولاک برف در مناطق مستعد و در سایر مناطق بارش‌ با شدت کمتر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه کمینه‌ دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۳ و کمینه فردا منفی ۲ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با منفی ۴ و چوپانان با ۱۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا