اصفهان

نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از فردا به اصفهان / شدت بارش در غرب و جنوب استان

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز بر روی استان و نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از فردا به استان است.

وی با اشاره به اینکه امروز وضعیت جوی به‌صورت قسمتی تا نیمه ابری، مه‌صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: از اواخر وقت امروز افزایش ابر و فردا از اواسط روز بارش‌ در سطح استان به ویژه جنوب و غرب آغاز خواهد شد و تا اوایل روز سه‌شنبه و با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

آقایی بیان کرد: طی فعالیت این سامانه از عصر روز یکشنبه تا اواسط روز دوشنبه، شدت بارش در مناطق همجوار با استان‌های جنوبی و همراه با مه‌آلودگی، کاهش دید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود. 

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۴ و کمینه فردا یک درجه سانتی‌گراد و چوپانان با ۱۶ و فرودگاه شهید بهشتی با منفی ۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا