اخبار روز

نفوذ هکرها به شبکه تلفن همراه اسرائیل؛ هزاران پیامک با لینک آلوده ارسال شد

نفوذ هکرها به شبکه تلفن همراه اسرائیل؛ هزاران پیامک با لینک آلوده ارسال شد

– اخبار بین الملل –

به گزارش سایت عبری زبان خبرگزاری برگزیده های ایران، پایگاه عبری زبان Ice در گزارشی که صبح امروز سه شنبه منتشر کرد، به صهیونیست‌ها هشدار داد، پیامک‌‌هایی که با یک لینک خاص برای آنها ارسال می‌شود را باز نکنند، چون این لینک در واقع دامی است که هکرها برای سرقت اطلاعات آنها پهن کرده‌اند.

به نوشته این رسانه صهیونیستی، پیامک ارسال شده تاکید دارد که به دلیل رفتارهای مشکوک، اکانت شما (در یک درگاه خاص) مسدود شده است، برای تایید هویت خویش و ادامه دریافت خدمات وارد لینک زیر شوید و این دقیقا همان دامی است که هکرها منتظر ورود شما هستند.

در ادامه این گزارش آمده است، بعد از گذشت یک ماه از عملیات کلاهبرداری بزرگ سابق که از طریق یک درگاه پرداخت مشهور صورت گرفت، هکرها مجددا همان راه کلاهبرداری خود را از سر گرفته و به دنبال دسترسی به اطلاعات کاربران اسرائیلی هستند.

در گزارش تاکید شده است، پیامک ارسال شده به تعداد زیادی از صاحبان تلفن‌های همراه در اسرائیل، آمده است، اکانت شما غیر فعال شده است، لطفا برای تایید اطلاعات خود و ادامه بهره مندی از خدمات، از طریق لینک ذیل وارد شوید، این لینک به نحوی است که شباهت زیادی به درگاه پرداخت “bit” است و صفحه و منوی اصلی آن هم نیز شباهت زیادی به آن دارد.

این رسانه عبری زبان سپس به کاربران هشدار می‌دهد، از فشردن این لینک جدا امتناع کنند.

با این حال این خبر که در ساعت ۱۱ و ۱۲ دقیقه منتشر شده بود، ساعاتی بعد از خروج این رسانه حذف و دیگر امکان دسترسی مجدد به آن وجود ندارد.

/*

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا