علمی و فناوری

نقشه بازی جی تی ای ۶ لو رفت

نقشه بازی جی تی ای ۶ لو رفت

انجمن توسعه‌دهندگان نقشه‌ی جی تی ای ۶ قبل‌ از انتشار رسمی این بازی همچنان به ساخت نقشه‌ی جدید Vice City ادامه می‌دهد و اکنون یکی از کارکنان راک‌استار نمای کلی نقشه را در ۴Chan به‌اشتراک گذاشته که شامل سه جزیره‌ی بزرگ و چند ناحیه‌ی نسبتاً کوچک می‌شود. اگرچه اطلاعات مختلفی درمورد GTA 6 لو رفته است، تاکنون جزئیاتی درمورد نقشه‌ی بازی دردسترس نبود..

بسیاری از کارشناسان، نقشه‌ی جدید فاش‌شده از GTA 6 را بررسی کردند و هرکدام نظرشان را درمورد آن ارائه دادند. توجه داشته باشید توضیحات این افراد درمورد نقشه‌ی بازی به‌طور رسمی از طرف راک‌استار تأیید نشده است.

نقشه‌ GTA 6 طرح متفاوتی از دنیای درون بازی نشان می‌دهد

کاربری به‌نام S1nick در ایکس (توییتر سابق) نقشه‌ی فاش‌شده از GTA 6 را به‌اشتراک گذاشت و ادعا کرد منبع اصلی نقشه یکی از کارکنان راک‌استار است. این کاربر می‌گوید نقشه واقعی به‌نظر می‌رسد.

درحالی‌که انجمن نقشه‌برداری جی تی ای ۶ ابتدا فاش کرده بود این بازی فقط یک ناحیه‌ خواهد داشت، نقشه‌ی جدید دارای سه ناحیه است. به‌نظر می‌رسد بزرگ‌ترین جزیره یا همان Vice City در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالا قرار دارد و ساحل نمادینش را نشان می‌دهد.

نقشه بازی  جی تی ای ۶  لو رفت

از طرف دیگر انجمن نقشه‌برداری GTA 6 اخیراً نمای ماهواره‌ای Vice City را به‌اشتراک گذاشته‌ است. براساس فایل‌های لورفته در سال ۲۰۲۲ این نسخه از نقشه را کاربری به‌ نام DuPz0r به‌همراهی تیمش توسعه می‌دهند.

بسیاری از اعضای انجمن نقشه‌برداری GTA VI، نسخه‌ی جدید فاش‌شده نقشه‌ی بازی را تأیید کرده‌اند و حتی چند نفر دیگر به DuPz0r پیوستند تا روی توسعه‌ی نقشه کار کنند. به‌هرحال تا زمانی‌ که راک‌استار نقشه را رسماً منتشر نکند، صحت این اطلاعات را نمی‌توان با اطمینان تأیید کرد.

۵۸۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا