سمنان

نقش آفرینی بی بدلیل جوانان در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی

نقش آفرینی بی بدلیل جوانان در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه جشنواره برتر ایران زمین و جشنواره تجلیل از کارمندان برتر جوان دستگاههای اجرایی استان سمنان تصریح کرد: در دفاع مقدس ، جوانان حضور داشتند و استان سمنان سه هزار شهید از قشر جوان را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ریواده با اشاره به نقش دانشگاه های استان سمنان ، تصریح کرد: اگر استان سمنان در عرصه های مختلف توفیق داشته و دارد به واسطه وجود دانشگاه ها و تربیت جوانان نخبه و فرهیخته است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان موثرترین راه نشاط اجتماعی را در عرصه امید آفرینی و نشاط آفرینی دانست و بیان داشت: موثرترین راه پیشگیری از آسیب اجتماعی نشاط اجتماعی است که در این راستا جوانان نقش مهمی را ایفا نموده اند .

معاون استاندار سمنان حوزه اشتغال آفرینی و اشتغال جوانان تحصیل کرده را از مهمترین چالش‌های پیش رو دانست و افزود: اکنون در حوزه اقتصاد دیجیتال به عنوان دومین استان ورود کرده و رویکرد های خوبی را برای اشتغال جوانان ایجاد نموده ایم .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در حوزه ازدواج و تشکیل خانواده و فرزند آوری و موضوعات جوانان ، مشکلات احصا شده و به زودی شاهد ایجاد دستیار جوان در همه دستگاه اجرایی در قالب داشبورد مدیریتی برای حل بسیاری از مشکلات جوانان در دستگاههای اجرایی استان خواهیم بود .

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا