اجتماعی

نقش سمن‌ها در تصمیم سازی ها برای شورای شهری تهران

به گزارش خبرنگار شهری برگزیده های ایران، سومین نشست از سلسله نشست های سرپرست ستاد سمن های شهر تهران اینبار با حضور نمایندگان سمن های حوزه سلامت برگزار شد.

سیداحمد علوی، عضو شورا و رئیس کمیته مشارکت های اجتماعی شورای شهر تهران بعد از شنیدن غدغه های فعالان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در حوزه سلامت خطاب به آنها گفت: هدف ما این است که ستاد سمن ها را به عنوان پل ارتباطی میان شما و مسئولان و مدیریت شهری تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه تسهیل گری و توان افزایی از جمله وظایف اصلی ستاد سمن ها به شمار می رود، افزود: در همین راستا سعی داریم با برقراری ارتباط شما و کمیسیون ها و کمیته های شورا، بتوانیم از نظرات کارشناسی سمن ها در تصمیم سازی برای شورا استفاده کنیم.

سرپرست ستاد سمن های شهر تهران یادآور شد: استفاده از ظرفیت سمن ها در امور اجرایی نتیجه ای با کیفیت تر و بهتر و با هزینه کمتر خواهد داشت لذا در ارتباط با مدیریت شهری، بر استفاده از ظرفیت سمن ها در امور اجرایی حساب باز کرده ایم.

وی خطاب به دبیر ستاد سمن های شهر تهران تاکید کرد: به سرعت تشکیل کارگروه های تخصصی با حضور نمایندگان سمن ها در دستور کار قرار گیرد تا هرچه سریعتر به هدف نهایی که ارتقای سطح زندگی شهروندان است، دست پیدا کنیم.

علوی همچنین با اشاره به موضوع حمایت ستاد سمن ها از سازمان های مردم نهاد گفت: حمایت ما از جنس مالی نخواهد بود اما مطمئناً بسیاری از دغدغه های شما را شامل می شود. به طور مثال وظیفه ستاد است که موضوعات مربوط به ساخت یک بیمارستان خیریه را از بعد مسائل شهرسازی پیگیری و در رفع موانع بر سر راه آن بکوشد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا