سمنان

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی زمینه‌ساز حضور فعالان بخش خصوصی است

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی زمینه‌ساز حضور فعالان بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، مهدی قاسم‌زاده روز یکشنبه ٢ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر، افزود: این رویداد فرهنگی هرساله باهدف تجمیع ظرفیت‌های مؤثر صنعت گردشگری، استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: فعالان حوزه گردشگری استان اعم از هتل‌داران، اقامتگاه‌های بوم‌گردی‌ و سنتی، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان و … می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، توانمندی‌های خود را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنند.

قاسم‌زاده افزود: شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، استان محور است و تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی ازجمله دستگاه‌های اجرایی، مجموعه مدیریت شهری، پارک علم و فن‌آوری، دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و … می‌توانند در این نمایشگاه باهدف معرفی استان حضورداشته باشند.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: غرفه استان سمنان در طبقه همکف سالن خلیج‌فارس متشکل از چندین کانتر گردشگری و سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی آماده بازدید میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا