کهگیلویه و بویراحمد

نمایش ایده‌های فناورانه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد یاسوج

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، کیانی گفت: ایده‌های فناورانه و نوآورانه در نمایشگاهی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری راه اندازی می‌شود، در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج افزود: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری از فردا، یکشنبه ۲۸ آذر ماه همایش سراسری برگزار می‌شود و ۵۰ مقاله از مجموع مقاله هایی که قبلا طبق فراخوان به این واحد ارسال شده اند، ارائه خواهند شد.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، بحث فناوری طی سالهای اخیر پررنگ تر شده است که در این راستا محصولات برتر که توسط فناورهای نمونه استان تولید شده اند را در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه در نمایشگاهی به مناسب هفته پژوهش و فناوری افتتاح خواهد شد، در معرض دید عموم قرار خواهیم داد.

کیانی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، اظهار داشت: خوشبختانه طی یکسال گذشته فناورهای زیادی با همکاری پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد یاسوج مستقر شده اند که محصولات حدود ۸نفر از آنها به مرحله تولید رسیده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه محصولات ۲نفر از آنها نیز در مرحله تجاری سازی و انبوه سازی قرار دارند، تصریح کرد: یکی از این فناورها در پردیس سرآبتاوه مستقر است که فعالیت وی علاوه بر رفع مشکلات در زمینه اشتغالزایی، نقش موثری در پیشرفت استان خواهد داشت.

به گفته معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد یاسوج؛ این دانشگاه از کسانیکه ایده‌های فناورانه دارند به لحاظ مادی و معنوی حمایت می کند و امکانات سخت افزازی در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند ایده های خود را به مرحله تولید محصول برسانند.

وی در پایان بیان داشت: از همه دانش آموزان، دانشجویان و همه صاحبان ایده های نوآورانه و فناورانه در استان کهگیلویه و بویر احمد که می توانند بخشی از مشکلات جامعه را حل کند، دعوت به همکاری می کنیم و پذیرای آنها هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا