اخبار روز

نمایش تصاویر کودکان شهید فلسطینی در مجلس/ فریاد «مرگ بر اسرائیل» نمایندگان در صحن

نمایش تصاویر کودکان شهید فلسطینی در مجلس/ فریاد «مرگ بر اسرائیل» نمایندگان در صحن

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی جایگاه هیات رئیسه مجلس سیاه پوش شده و با تصاویر کودکان و زنان فلسطینی که مورد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند به همراه گل سرخ مزین شده است.

ایران حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را به شدت محکوم کرد

 

پرچم مردم فلسطین نیز در مقابل جایگاه هیات رئیسه به اهتزاز در آمده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس و پس از نطق رئیس مجلس شورای اسلامی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه در جایگاه هیات رئیسه تجمع کرده و یک صدا فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مشت‌های گره کرده شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «هیهات مناالذله»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» سر دادند.

محمدباقر قالیباف پس از نطق پیش از دستور خود و طنین انداز شدن شعار مرگ بر اسرائیل به منظور شرکت نمایندگان در راهپیمایی علیه جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی راس ساعت ۸ و ۲۸ دقیقه زنگ اعلام تنفس جلسه امروز ( چهارشنبه ۲۶ مهرماه) را به صدا درآورد.

نمایندگان در جلسه علنی پس از نطق  قالیباف، با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر آمریکا» حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین و انزجار خود از جنایات رژیم صهونیستی و همدستانش را اعلام کردند.

ادامه جلسه پس از اتمام راهپیمایی نمایندگان مردم در خانه ملت برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا