کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مجلس؛با ایجاد تبصره و مانع موجب دلسردی سرمایه‌گذاران نشوید/ با مدیران موثر کار می‌کنیم

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با تبریک هفته بسیج و تبیین فلسفه تشکیل بسیج گفت: امروزه قدرت بسیج دنیا را مات و مبهوت کرده است.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیج مدرسه عشق است، گفت: نگاه خدمتگزاران مردم هم بسیجی‌وار همراه با عشق و علاقه باشد، بسیجی بودن در حرف و شعار نیست بلکه در عمل است کسی مطالبی را به زبان می‌آورد باید در عمل آن را اثبات کند.
 
وی با بیان اینکه بسیج مبدا تحول در جامعه و ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی است، گفت:بسیجی  ابتکار و خلاقیت و واکسینه و بیمه کردن جامعه در شرایط حساس است.

روشنفکر با بیان اینکه راه نجات ایران عزیز در تفکر بسیجی است، افزود: فرهنگ ما باید فرهنگ بسیجی و نگاه مدیران ما برای اداره امور جامعه بسیجی باشد.

وی بیان کرد: هرگاه در جامعه چالشی ایجاد شد فرهنگ و تفکر بسیج توانست وضعیت را اداره کند بسیجیان که رفتند و شهید شدند در جامعه و بین خانواده گمنام و بی نام و نشان هستند، مسئولان حواسشان به این موارد باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تکریم ارباب رجوع  تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع یعنی احترام به آنها پاسخ‌ مناسب، راه‌اندازی کار ارباب رجوع در اسرع وقت و ارائه خدمت مناسب در کمترین زمان ممکن است.

روشنفکر بیان کرد: اگر ارباب رجوع را چند روز فقط به خاطر یک امضا معطل و پاسکاری کنید بی‌حرمتی به این افراد و بیانگر این است که آن مدیر نمی‌تواند مجموعه خود را اداره کند.

وی با قدردانی از رسانه‌های استان در پرداختن به موضوع مهم تکریم ارباب رجوع در ادارات استان گفت: یکی از شاخص‌های یک مدیر توانمند همین موضوع تکریم ارباب رجوع و همدلی و همراهی با همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها است.

وی خطاب به مدیران حاضر در نشست گفت: حواستان جمع باشد اگر یکی از شما کار و وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد شیرازه خدمت به مردم از هم پاشیده می‌شود. برای همین کارهای خدمت‌رسانی آب و برق و گاز از قبل استعلام بگیرید تا موجب رنجش مردم و  ائتلاف منابع مالی و انسانی نشود.

نماینده مردم در تذکر دیگری به مدیران گفت: به همه مدیران نظام می‌گویم حواستان جمع باشد در اوج کسری منابع و اعتبارات به سر می‌بریم مبادا همان مبلغ ناچیز که برای عمران و آبادی است را با ندانم‌کاری از دست دهیم مدیران نقشه راه داشته باشند.مدیری که نقشه راه ندارد برای نظام و انقلاب زیان‌ده است و اگر نتوانند ایجاد انگیزه کند کار با آن مدیر بی‌معنا است و باید درب آن اداره را بست.

این مسئول بیان کرد: مدیران باید با برنامه‌ریزی و داشتن مهارت ادراکی کارآمدی نظام را نشان دهند. کنار مدیری می‌توانیم استان را اداره کنیم که موثر و کاربردی باشد.

روشنفکر بیان کرد: تلاش کنیم موانعی در حوزه سرمایه وجود دارد برطرف کنیم برخی‌های جرات و جسارت مدیر را ندارند و همین دردسری برای سرمایه‌گذار و مانعی شده است .

وی بیان کرد: صدور یک مجوز سرمایه‌گذاری ۱۵ ماه طول می‌کشید اما با توجه به مصوبات مجلس، دستگاه‌ها همت کنند کمتر از یک ماه مجوز سرمایه‌گذار  صادر کنند.

وی خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: با ایجاد یک سری تبصره و موانع موجب دلسردی سرمایه‌گذاران نشوید.

رروشنفکر بیان کرد: بودجه ۱۴۰۱ در شرف تحویل به مجلس است به مدیران توصیه می‌کنم اگر پروژه جدید ملی، استانی و شهرستانی دارند  سریعتر در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهند اگر تحویل داده نشود قابل گذشت نیست.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا